Arkana Skrevet 11. juni 2004 #21 Skrevet 11. juni 2004 De ligner, men smaker ikke helt det samme. Tror det stod noe om at de skulle være litt mer krydret og tenkte at det måtte være godt, men jeg synes de smaker litt rart. Men det er jo bare min smak da, betyr jo ikke at du ikke liker dem. Jeg kjøpte noen andre cheese doodles i Sverige, litt hardere og sprøere i en oransje pose, de var aldeles nydelige og jeg angrer på at jeg bare kjøpte 2 poser for jeg finner dem ikke her i Norge. :-(
Gjest 1111 Skrevet 11. juni 2004 #22 Skrevet 11. juni 2004 Hmm, vi får se i kveld da, om de faller i smak eller ikke :-)
-Fisken- Skrevet 11. juni 2004 #23 Skrevet 11. juni 2004 ..og jeg gleder meg til skikkelig biff til en film i kveld. også har jeg en pose cheez ballz i skapet :fy: De skal du spare til jeg kommer!
Thomasine Skrevet 13. juni 2004 #24 Skrevet 13. juni 2004 I tilfelle noen skulle få lyst på noe enkelt, men godt. Denne kaken er veldig god hvis den serveres lunken, gjerne med vaniljeis som tilbehør. 3-4 sure epler i båter (jeg bruker som oftest Granny Smith), legges i en smurt ildfast form. Over eplebåtene legger du en røre som består av: 100 g smeltet margarin 2 dl sukker 2 dl hvetemel 1 egg 1 ts bakepulver Smelt smøret og rør sammen ingrediensene til en glatt røre, som så legges klattvis på toppen av eplene. Til slutt strør du rikelig med mandelflak over. Stekes 30 min ved 180 grader på nederste rille i ovnen. Prøvde meg på denne i går - den var virkelig enkel og så så god!!! :) Anbefales folkens!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå