AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Hvis du mottar et bilde feks på snapchat fra en venninne som nyter sol og varme, og hos deg er det regn eller fortsatt snø. Blir du sur og fornærmet da? Anonymous poster hash: e4785...917
Gjest Kjærleik Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Nei, overhodet ikke. Jeg gleder meg på min venninnes vegne, og kunne ønske at jeg var like heldig -og tenker deretter at jeg snart håper det gode været kommer til meg også.
Honey Dew Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Nei, hvorfor skulle jeg bli det. Hadde vært glad for at venninnen koste seg i solen jeg.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 Har nemlig en venninne som bor i nord som nærmest virker fornærmet over at jeg "gnir inn" hvor fint vær vi har her i sør. TS Anonymous poster hash: e4785...917
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #8 Skrevet 28. april 2014 Jeg har en sånn venninne jeg også.. Tåpelig rett og slett! Anonymous poster hash: 8b0c8...5db
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #9 Skrevet 28. april 2014 Hvis du mottar et bilde feks på snapchat fra en venninne som nyter sol og varme, og hos deg er det regn eller fortsatt snø. Blir du sur og fornærmet da? Anonymous poster hash: e4785...917 Haha, nei, det er for dumt! Og forresten, hva bruker dere andre snapchat til? Jeg bruker det nettopp til å sende bilder av mini, grilling, turer i skogen/båtturer, finvær, god mat, vin, familie og venner. Man sender jo bare det som er fint, og noe å "skryte av"?Anonymous poster hash: 3eb8d...dc8
NoFuss Skrevet 28. april 2014 #10 Skrevet 28. april 2014 Har nemlig en venninne som bor i nord som nærmest virker fornærmet over at jeg "gnir inn" hvor fint vær vi har her i sør. TSAnonymous poster hash: e4785...917 "Åja, huff dokk søringan ska no alltid gni det inn, men bare vent til vinteren kommer da begynner dokk å syte for snø vet dokk ikke ka e.." Jeg har flere venner i nord som ikke bryr seg og som gjerne sender og legger ut tilsvarende bilder selv. Det var kun ei som alltid kom med sånn søringanprat og gjerne i negativ tone. Orket til slutt ikke mer, kunne ikke fortelle noe om hvordan jeg hadde det uten at hun tok det som skryt fra en søring og jeg fikk en stygg kommentar tilbake. Det enkleste er å la være å sende noe til henne. Selv syns jeg det er hyggelig at folk koser seg.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #11 Skrevet 28. april 2014 Hvis hu syns det er så fælt å bo i nord så kan hu vel bare flytte? Hjelper ikke å sitte der oppe og syteAnonymous poster hash: ea662...cea 2
SiMa Skrevet 28. april 2014 #12 Skrevet 28. april 2014 Hvis du mottar et bilde feks på snapchat fra en venninne som nyter sol og varme, og hos deg er det regn eller fortsatt snø. Blir du sur og fornærmet da?Anonymous poster hash: e4785...917 Nei. Men kan hende jeg "later som", noe jeg håper mine venner forstår. Hvis ikke kjenner de meg ikke.
Gjest Kvinneline Skrevet 28. april 2014 #13 Skrevet 28. april 2014 Blir ikke snurt over det, men sender antageligvis et bilde tilbake hvor jeg gir uttrykk for misunnelse Flott å se at det er sol og varme noen steder i landet, og jeg unner de som lever i varmen
Sophie-Ann Skrevet 28. april 2014 #14 Skrevet 28. april 2014 Blir ikke snurt, men drit lei. Får bilder hver dag av en som har selfies med trutemunn, er møkk lei. Det samme med bilder av mat, natur, alkohol osv. Folk er ikke særlig kreative..
Gjest Kvinneline Skrevet 28. april 2014 #15 Skrevet 28. april 2014 (endret) Det er snapchat da... Hva betyr det egentlig å være kreativ med snappene sine? Folk klager så mye over at folk kun snapper mat, dyr, trutmunnbilder og solbilder, men hva snapper dere av som er så interessant da? Endret 28. april 2014 av Kvinneline 1
Ferny Skrevet 28. april 2014 #16 Skrevet 28. april 2014 Nei, folk snapper jo bare fra hverdagen. Og er det sol, så er det sol. Og så snapper man jo gjerne fine eller morsomme øyeblikk - bare kos å få sånt.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #17 Skrevet 28. april 2014 Har nemlig en venninne som bor i nord som nærmest virker fornærmet over at jeg "gnir inn" hvor fint vær vi har her i sør. TSAnonymous poster hash: e4785...917 Nei, jeg bor i sør, så for meg gjør det ikke noe om folk sender slike bilder. Men jeg kan skjønne venninnen din. Hun er jo stuck der (i hvert fall en stund), og da kan det være irriterende om du gang på gang sender slike bilder. F.eks. sender du vel ikke fem bilder av deg og kjæresten omslynget til din single venninne, eller? Handler om å ha litt takt. Anonymous poster hash: c8e87...7ef 1
Gjest New_Girl Skrevet 28. april 2014 #18 Skrevet 28. april 2014 Nei det blir jeg ikke. Ofte kan jeg sende tilbake et bilde av drittværet for å vise at jeg er "misunnelig", men det er jo i en humoristisk tone. Hadde aldri falt meg inn å bli snurt over noe så banalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå