Gå til innhold

Kan dette stemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

4 dager i strekk i påsken spiste jeg masse dritt mat, men jeg spiste alikavel ikke over 2500-3000 kcal hver av de dagene.

Nå er dette en uke siden og jeg har vært tilbake på lavakrbo i 1 uke.

Rett før påsken veide jeg 84.1 kg og nå veier jeg 86.2.. En uke etter streng lavkarbo.

Har gått på lavkarbo i mange uker før påsken og fått gode resultater, men nå skjønner jeg ingenting. Har jeg gått opp 2 kg fett på 4 dager?

Tar det så lang tid å kvitte seg med vann?

Anonymous poster hash: af31d...09d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vanligvis bare 5-6 dager på å kvitte meg med mye vann, men det er vel individuelle forskjeller. Hvis du for eksempel har spist mye salt mat etter påske, eller om du venter mensen.

Gjest Blomst83
Skrevet

4 dager i strekk i påsken spiste jeg masse dritt mat, men jeg spiste alikavel ikke over 2500-3000 kcal hver av de dagene.

Nå er dette en uke siden og jeg har vært tilbake på lavakrbo i 1 uke.

Rett før påsken veide jeg 84.1 kg og nå veier jeg 86.2.. En uke etter streng lavkarbo.

Har gått på lavkarbo i mange uker før påsken og fått gode resultater, men nå skjønner jeg ingenting. Har jeg gått opp 2 kg fett på 4 dager?

Tar det så lang tid å kvitte seg med vann?

Anonymous poster hash: af31d...09d N

Nei.

Hvor lang tid det tar finnes det ingen klar fasit på.

Gjest Kvinneline
Skrevet (endret)

Jeg har levd "lavkarbo" i flere år nå, og går nok sjeldent over 50g karbo om dagen. Ligge vel ca rundt 20-30, men er ikke i ketose. Om jeg skeier ut og spiser ordentlig mye drittmat i 2-4 dager kan vekta øke med opptil 6 kg! Midjemålet øker også med 3-4 cm fordi jeg blir oppblåst. Min erfaring er at mesteparten av dette er vannvekt, og at jeg alltid går tilbake til min normale vekt igjen. Det kan gå over en uke hos meg før alt er normalt igjen, så det er vell individuelt :) Man legger i alle fall ikke på seg rundt 5 kg fett på 2-3 dager, så ikke stress over det. :)

Endret av Kvinneline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...