AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Jeg kjøpte en sykkel som har en fabrikasjonsfeil. Jeg oppdaget dette samme dagen som jeg kjøpte den. Der jeg kjøpte den kan de fikse det, men de må da endre på noe slik at den ikke er hundre prosent slik "den i utgangspunktet skal være". Denne utbedringen av feilen merker jeg ikke når jeg bruker den, verken kvalitetsmessig eller noe annet. Det er en "fillefeil" med andre ord. Men, jeg lurer på om jeg har krav på rabatt eller lignende, det har jo blitt en del turer frem og tilbake med den. Anonymous poster hash: 2ae5f...7fe
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Du har vel ikke krav på det, men det hadde jo vært god service av bedriften og kanskje gitt deg noe kompenasjon av noe slag Anonymous poster hash: d0265...835 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå