Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cuddly
Skrevet

Hver eneste pakke jeg får fra LF, har påskriften: Shampoo, 10£.

Har tenkt litt på at dette må jo tollerne undre seg over...

Hva står det på pakkene deres fra LF?

Tror jeg skal ta å maile LF, og tipse dem om å variere summen litt, men aldri over 15£. Kanskje det er bra hvis flere gjør det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

Det står alltid shampo, men summen varierer vanligvis mellom 9,90 og 15 noe.

Gjest Anonymous
Skrevet

På de pakkene jeg har fått, har summen variert, men det har alltid stått shampoo.

Gjest Anonymous
Skrevet

Summen har variert på de jeg har fått. Det har alltid stått shampo på de, men så er det da det jeg har bestillt derfra.

Skrevet

Jeg har tenkt litt på det samme, My. Det står alltid shampoo til en verdi av £10 på mine pakker også, uansett hva jeg har bestillt, så de må vel begynne å lure etterhvert.

Gjest Ethereal
Skrevet

Egentlig, når dere sier det, så...

Håper tollerne ikke blir mistenksomme, jeg plasserte min største bestilling noensinne i dag---50 pund. :)

Gjest gjest1
Skrevet

På den jeg fikk i dag hadde de skrevet 12.99

Gjest Anonymous
Skrevet

Det har alltid stått forskjellige summer på mine pakker... Bestiller forskjellige ting hver gang..

Gjest Cuddly
Skrevet
Egentlig, når dere sier det, så...

Håper tollerne ikke blir mistenksomme, jeg plasserte min største bestilling noensinne i dag---50 pund. :)

Endelig GHD? :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Nope, jeg har Ga.Ma-tang kjøpt hos frisør :) Jeg kjøpte St.Tropez-spray, fotkrem fra Get Fresh og en OPI neglelakk.

Gjest Cuddly
Skrevet

Tenkte på GHD produktene, noe sa meg at du siklet etter dem?

Fikk forresten min pakke i går, tok 3 dager - verdi på nesten 400 NOK.

Jeg var redd for at den skulle bli stoppa, siden tolla hadde SN-pakke-raid for litt siden... tenkte at kanskje LF sto for tur :-?

Men hva gjør man ikke når man er tom for Skin Sm. Cream :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Uvitende meg...LF hva står det egentlig for...har prøvd å gjette meg fram, men nå gir jeg opp! :wink:

K

Gjest Cuddly
Skrevet
Uvitende meg...LF hva står det egentlig for...har prøvd å gjette meg fram, men nå gir jeg opp! :wink:

K

Lookfantastic(.com) :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet
Tenkte på GHD produktene' date=' noe sa meg at du siklet etter dem?[/quote']

Jeg liker designet, men holder meg til Sebastian på hårfronten. Gidder ikke eksperimentere mer, det siste Redken -forsøket endte hos søsteren til samboeren min, som syntes at S&C fra Extreme-serien var det beste hun hadde prøvd (jeg gav opp etter at halvparten var brukt opp, blir dyrt i lengden).

Skrevet

ja, får virkelig ikke håpe de begynner å lure...bra jeg akkurat fikk pakken min uten at den gikk via tollen fordi den var på ca 90 pund. Spørs om det ikke er lurt å dele det litt opp.

• 4 uker senere...
Skrevet

forresten, litt ute av tråden men..

er det samme opplegget med toll som det er på strawberrynett? altså man får igjen tollen hvis pakken evt. skulle bli sjekket...

noen som har prøvd Kerastase sine "Elasto Curl" produkter?! jeg bruker kerastase nutritive sin masquintense (hårkuren) for tykt hår og er fornøyd med den, men bruker pps sine "d fuse" shampo-serie. er kerastase bedre? altså pps vs kerastase, noen erfaringer? må nemlig få meg ny shampo ++ før det blir tomt her! (noen hårvask igjen)..og kunne tenke meg å prøve noe nytt, siden jeg har brukt pps i 2 år snart!

og hvor ofte skjer det at man blir tatt i tollen?! har aldri bestilt fra strawberrynet eller lookfantastic før! :)

Skrevet

På mine pakker står det også shampoo, men summen varierer mellom 10 og 15 £

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg tviler sterkt på at LF refunderer toll/mva-utlegg. man bestiller jo på egen risiko. Det er kanskje lurt å dele opp bestillingene litt så man ikke får så store pakker om gangen.

Mellom 200 og 1000NOK: 24 % mva pluss gebyr til posten på 70,-

1000- 24% mva og i tillegg toll, tror satsen er på 10%, så da begynner det å bli dyrt...

Gjest Gjesta
Skrevet

noen som har prøvd Kerastase sine "Elasto Curl" produkter?!

Jeg finn den serien i julegave ifjor. Den lukter godt, og leave-in balsamen er utrolig god. Men min hodebunn reagerer på noe i shampooen (tror det er parfymen).

Clea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...