Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaringer med vippetenger fra ulike merker? Er det noen kvalitetsforskjell utifra pris? Jeg har alltid nøyd med med den fra HM, men etter en måned blir den alltid sliten og klyper meg i øyelokket, samt bøyer vippene mine rett fremover i stedet for oppover. Jeg har virkelig kuøyevipper som detter ned i øynene, og skulle gjerne sett at det fantes et lite mirakelverktøy for å få bukt med dette.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bøyer vippene rett fremover.........

Anonymous poster hash: abf1c...b6b

Skrevet

Jeg har kjøpt elektrisk vippetang fra Ebay til sånn ca. 20 kr, og den er heeelt fantastisk. Sliter absolutt ikke på vippene og du kan forme de akkurat slik du vil.

Skrevet

Jeg har kjøpt elektrisk vippetang fra Ebay til sånn ca. 20 kr, og den er heeelt fantastisk. Sliter absolutt ikke på vippene og du kan forme de akkurat slik du vil.

Kunne du være så snill og leke ut link eller navn jeg kan søke på ? :D Ikke ts forresten

Skrevet

Hvordan fungerer den? Har ikke hlrt om elektrisk vippetang før? Har du link? :)

Skrevet

Hvordan fungerer den? Har ikke hlrt om elektrisk vippetang før? Har du link? :)

Her finner du den:

http://www.ebay.com/itm/Electric-Pen-Style-Heated-Eyelash-Curler-Beauty-Eyes-Lashes-Maker-Lasting-Makeup-/281311878203?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item417f7e9c3b

Du drar den over vippene sånn som en mascarabørste, med denne så kan du forme alle de små vippehårene også som ikke en vanlig vippetang får tak i, pluss at de ikke står i fare for å brekke. :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...