AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Flere som har opplevd at man ser/tar et bilde av seg selv og syns det er kjempefint, så jo mer man ser på det jo mer fælt blir det? Er sånn med de fleste bilder av meg, og greit at jeg er ufotogen men bruker jo å synes at bildene er fine ved første blikk, så ser de nesten maltrakterte ut med tiden, spiss mannehake, stor panne osv. Blir flau av de rett og slett, haha :D Hvorfor ser man ikke dette med engang? merkelig fenomen! Anonymous poster hash: 4b380...20d
dillyduzit Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Man legger merke til ting som man vanligvis ikke gjør. Fotografer har gjerne dette problemet. I tillegg er det snakk om at når du ser deg selv i 3d så tar kameraet bilde i 2d som gjør noe med ansiktet. Noe ala slikt hvertfall..
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Man legger merke til ting som man vanligvis ikke gjør. Fotografer har gjerne dette problemet. I tillegg er det snakk om at når du ser deg selv i 3d så tar kameraet bilde i 2d som gjør noe med ansiktet. Noe ala slikt hvertfall.. Ja, det er jo logisk for hvorfor man er ufotogen ihvertfall, og hvorfor vi ufotogene er penere på film enn på bilder. Men det forklarer ikke hvorfor man først kan synes et bilde er fint da, før man ser på det flere ganger og det plutselig blir dritstygt jo mer man ser Anonymous poster hash: 4b380...20d
dillyduzit Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Fordi du ser på et bilde av deg selv og legger merke til ting du vanligvis ikke ser.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Gadd ikke å lage en ny tråd bare om dette, så låner denne, selv om det ikke er om helt det samme. Jeg synes jeg er fin ut i speilet på badet, men når sola ute skinner inn (da det er som sterkest/midt på dagen spesielt) synes jeg at jeg ser skikkelig fæl ut ( ), føler huden blir styggere (kviser synes bedre), og at jeg generelt ser mindre pen ut. Hvorfor er det slik? Ser jeg like ille ut ute i dagslys (dette gjelder bare når det er sol, hehe), eller kan det være noe med lyset som kommer inn gjennom vindu eller noe helt annet? Håper virkelig ikke jeg ser så fæl ut ute nå på sommeren som det blir mer sol, som jeg ser ut i dette speilet Anonymous poster hash: 41572...391
Aviendha Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Gadd ikke å lage en ny tråd bare om dette, så låner denne, selv om det ikke er om helt det samme. Jeg synes jeg er fin ut i speilet på badet, men når sola ute skinner inn (da det er som sterkest/midt på dagen spesielt) synes jeg at jeg ser skikkelig fæl ut ( ), føler huden blir styggere (kviser synes bedre), og at jeg generelt ser mindre pen ut. Hvorfor er det slik? Ser jeg like ille ut ute i dagslys (dette gjelder bare når det er sol, hehe), eller kan det være noe med lyset som kommer inn gjennom vindu eller noe helt annet? Håper virkelig ikke jeg ser så fæl ut ute nå på sommeren som det blir mer sol, som jeg ser ut i dette speilet Anonymous poster hash: 41572...391 Enig! Kan synes jeg ser søt ut i speilet, men om jeg ser meg på film/bilder får jeg bare lyst til å gå hjem å gråte, haha! Merkelig det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå