Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Ja, dere leste riktig. Jeg klarer faktisk ikke å kline! Jeg er 19 år med kjæreste. Han kommenterer det sjeldent, men han kommer av og til med kommentarer på at jeg aldri bruker tunge. Jeg har kysset en del gutter og har hatt tidligere forhold, men jeg får ikke til å bruke tungen. Jeg har lest og hørt at "det kommer av seg selv," Men jeg er nærmere å svelge min egen enn at den kommer selv.

Noen som har noe tips? Hvordan bruker dere tungen? Huff, dette er litt småkleint å spørre om..

Videoannonse
Annonse
Gjest tinbjo1
Skrevet

Vanskelig å forklare, for meg så kommer det bare naturlig!

Skrevet

Du skriver ingenting om det dreier seg om en psykisk sperre eller om du teknisk sett ikke klarer å bruke tunga di.

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Du skriver ingenting om det dreier seg om en psykisk sperre eller om du teknisk sett ikke klarer å bruke tunga di.

Jeg tror det er en god blanding. Jeg vet at jeg tidligere har slitt med skikkelig psykisk sperre når det kommer til slike ting, stivnet helt i hele kroppen. Nå tror jeg det er mer det at jeg er usikker fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gjøre det. Har prøvd, men måtte bare stoppe fordi jeg skjønte at jeg var helt på bærtur.

Skrevet (endret)

Jeg tror det er en god blanding. Jeg vet at jeg tidligere har slitt med skikkelig psykisk sperre når det kommer til slike ting, stivnet helt i hele kroppen. Nå tror jeg det er mer det at jeg er usikker fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gjøre det. Har prøvd, men måtte bare stoppe fordi jeg skjønte at jeg var helt på bærtur.

Du er veldig ung ennå, og mye er uprøvd. Du må ikke tro at det er forventet av deg at du skal være "ferdig utlært" på alle områder i livet allerede nå! :) Du har mye tid foran deg til å prøve og teste ut. Ha et åpent sinn og prøv deg frem med tungen din. Først og fremst kanskje i andre settinger enn ved klining...? Øv deg på å bruke tunga mye. Det er jo deilig for han! Og en erogen sone for deg.

Slikk/kyss/småbit han på brystvortene, opp etter brystkassen, nedentil og på ørene.. sug på leppen hans, tunga hans.. Småbit og prøv deg frem med humor og glimt i øyet! Si at du må øve deg litt på han så han får legge seg godt til rette, være tålmodig og ta i mot og ikke "ta over showet".. ikke vær redd for å si ifra, de fleste menn liker at jentene sier hva de vil ha.. ;)

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hvordan jeg bruker tungen? Jeg liker å erte mannen litt, småsuge litt på hans tungespiss. Så suger han litt/mye på min. Noen ganger er det deilig å suge hardt/dypt, andre ganger er det nesten litt mye og vondt.

Så roterer vi de vel litt frem og tilbake. Altså snurrer tungene på en måte rundt hverandre. Veksler på å kysse, slikke, suge lepper og tunga. Biter/kysser litt rundt/mot halsen... :P :P

Selv elsker jeg å kline og det var vanskelig med min forrige kjæreste når han ikke likte det. Han grøsset når jeg slikket han både her og der og det la en stor demper på min glede og "naturlige oppførsel" om jeg kan si det sånn. Hvis han kunne tatt det hele med litt humor hadde det ikke blitt så vanskelig i det hele tatt tror jeg. Det er synd om man ikke matcher på det området! Men smasking (som jeg og min kjære drev med) var rett og slett stusselig, usensuelt og kjedelig. Håper du finner ut av det og finner glede i klining etter hvert! ;)

Endret av Blackbird
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Du er veldig ung ennå, og mye er uprøvd. Du må ikke tro at det er forventet av deg at du skal være "ferdig utlært" på alle områder i livet allerede nå! :) Du har mye tid foran deg til å prøve og teste ut. Ha et åpent sinn og prøv deg frem med tungen din. Først og fremst kanskje i andre settinger enn ved klining...? Øv deg på å bruke tunga mye. Det er jo deilig for han! Og en erogen sone for deg.

Slikk/kyss/småbit han på brystvortene, opp etter brystkassen, nedentil og på ørene.. sug på leppen hans, tunga hans.. Småbit og prøv deg frem med humor og glimt i øyet! Si at du må øve deg litt på han så han får legge seg godt til rette, være tålmodig og ta i mot og ikke "ta over showet".. ikke vær redd for å si ifra, de fleste menn liker at jentene sier hva de vil ha.. ;)

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det men selv elsker jeg å kline og det var vanskelig med min forrige kjæreste når han ikke likte det. Han grøsset når jeg slikket han både her og der og det la en stor demper på min glede og "naturlige oppførsel" om jeg kan si det sånn. Hvis han kunne tatt det hele med litt humor hadde det ikke blitt så vanskelig i det hele tatt tror jeg. Det er synd om man ikke matcher på det området! Men smasking (som jeg og min kjære drev med) var rett og slett stusselig, usensuelt og kjedelig. Håper du finner ut av det og finner glede i klining etter hvert! ;)

Tusen takk for svaret ditt :) Skal ta med meg tipsene dine :)

Skrevet

Tusen takk for svaret ditt :) Skal ta med meg tipsene dine :)

Jeg skrev et litt mer utfyllende og redigert svar nettopp :P

Du klarer det hvis du liker å kysse. Men alle er nok litt sjenerte i begynnelsen. En må bare tørre å slippe seg litt løs. Det hjelper nok om en er trygg på partneren og seg selv. Men prøv å leke litt. Da blir ikke ting så alvorlig og "farlig".

Lykke til! :)

Gjest Krisssy
Skrevet

For meg så kom det veldig etter hvert

Skrevet

Kjæresten min var også sånn i starten. Har blitt mye mer nå, da. Hun har for øvrig en "kort" tunge så hun kan (heldigvis) ikke slafse for mye med den rundt om kring.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også veldig psykisk sperre på det der, visste ikke hva jeg holdt på med, så bare lot vær..

Men med mannen min bruker vi ikke så mye tunge rett og slett, begge foretrekker å kline med lepper mest. Litt tunge av og til. Da liksom kjærtegner tungene hverandre.. ;) Men vi bruker tungene masse andre steder.

Å kline uten tunger er ikke kjedelig, det er hva man selv gjør det til..

Lykke til uansett :)

Anonymous poster hash: 2c86e...2d5
Skrevet

Jeg klarer heller ikke å kline noe særlig. Men hos meg er årsaken stramt tungebånd slik at jeg ikke har den lange tunge som folk flest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...