AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Kunne nevnt en masse men nøyer meg gårsdagens giftige bemerkning.. Min mann ieg jeg har nemlig kjøpt oss ny bobil,og vi satt og spiste is ,og min mann spør om vi ikke snart skal dra? Og jeg sier at jeg bare skal spise opp isen.. Da kommer det fra min mor:"Du må ikke la ho grise med is i bilen!" Kan virke som en filleting,men når man til stadighet blir møtt med slikt og det er alt hun evner å si meg blir jeg litt lei, Hadde hun smilt til meg,men neida gjennomgående en alvorlig overformyndersk morsk tone er alt hun evner å gi meg og jeg kjenner at jeg er så lei av å gi av meg selv. Hun suger meg tom for energi uten at jeg skjønner hvorfor. Måtte bare få sagt det.. Anonymous poster hash: fd12c...db6
GammelKaktus Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Enten tar du igjen eller så kutter du henne ut 1
Johanne88 Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Æsj, kjenner til slike mennesker.. Får jeg slike kommentarer så svarer jeg igjen på akkurat samme måte. Er ikke greit at folk skal få lov til å holde på slik uten at de får noe tilbake;) 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Kunne nevnt en masse men nøyer meg gårsdagens giftige bemerkning.. Min mann ieg jeg har nemlig kjøpt oss ny bobil,og vi satt og spiste is ,og min mann spør om vi ikke snart skal dra? Og jeg sier at jeg bare skal spise opp isen.. Da kommer det fra min mor:"Du må ikke la ho grise med is i bilen!" Kan virke som en filleting,men når man til stadighet blir møtt med slikt og det er alt hun evner å si meg blir jeg litt lei, Hadde hun smilt til meg,men neida gjennomgående en alvorlig overformyndersk morsk tone er alt hun evner å gi meg og jeg kjenner at jeg er så lei av å gi av meg selv. Hun suger meg tom for energi uten at jeg skjønner hvorfor. Måtte bare få sagt det.. Anonymous poster hash: fd12c...db6 Sannsynligvis suger hun deg tom for energi, fordi du ikke setter grenser. Neste gang, gjør du det. Du svarer med rolig, trygg stemme: "Du mamma, det er heldigvis min/vår bil, ikke din, og jeg griser med is i egen bil, akkurat hvor mye jeg vil. Sånn er det." Anonymous poster hash: 81b58...4c0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå