AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Ja, som overskriften sier så er jeg rimelig egoist. Det har nylig blitt slutt mellom meg og han jeg har delt de siste 11 årene av livet mitt med. Jeg har vel innsett at vi ikke fungerer sammen som par (selv om jeg fortsatt i svake øyeblikk kan få meg til å tro det), men jeg er fortsatt veldig glad i han som en venn, og liker å ha han som en del av livet mitt (vi har ingen barn). Jeg blir sjalu når jeg tenker på han med en ny, men jeg burde jo unne han å ha det bra. Er det fordi vennskapet vårt mest sannsynlig ryker når en av oss går inn i et nytt forhold?Anonymous poster hash: 3e18d...c0d
Gjest Makemeloveit Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Det er helt normalt! Selv om man ikke ønsker å være i forholdet selv har man et slikt spesielt bånd at man vil ikke at noen skal komme å ta over. Ja, det er egoistisk, men ja, det er helt naturlig! Jeg tror ikke at vennskapet går over selv om en av dere finner en ny partner. Dere trenger nok bare tid til å vende dere til tanken på at den andre går videre.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Det er helt normalt! Selv om man ikke ønsker å være i forholdet selv har man et slikt spesielt bånd at man vil ikke at noen skal komme å ta over. Ja, det er egoistisk, men ja, det er helt naturlig! Jeg tror ikke at vennskapet går over selv om en av dere finner en ny partner. Dere trenger nok bare tid til å vende dere til tanken på at den andre går videre. Godt å høre at det anses som normalt. Ja, jeg syns det er rart og vondt at noen skal ta min plass, og at jeg ikke er nr 1 for han lenger. Jeg blir sur når jeg ser han blir flørtet med/flørter åpenlyst på Facebook. Men det går vel over, med tiden. Eller er det noen som har gode tips, i tillegg til å ta tiden til hjelp?Anonymous poster hash: 3e18d...c0d 1
Gjest Makemeloveit Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Godt å høre at det anses som normalt. Ja, jeg syns det er rart og vondt at noen skal ta min plass, og at jeg ikke er nr 1 for han lenger. Jeg blir sur når jeg ser han blir flørtet med/flørter åpenlyst på Facebook. Men det går vel over, med tiden. Eller er det noen som har gode tips, i tillegg til å ta tiden til hjelp?Anonymous poster hash: 3e18d...c0d Jeg har noen tips. Du kan lage en positiv og en negativ liste med han som person. Da får du skrevet ned alt som irriterer deg med han. Et annet tips er å tenke over eller skrive ned HVORFOR du ikke synes at dere fungerer sammen og minne deg på at du ikke vil ha han innerst inne. Utenom dette har jeg dessverre ikke noen gode tips!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Bare minn deg selv om grunnene når du begynner å gruble. Og husk at man gjerne glorifiserer fortida og husker masse bra. Er du helt sikker på at du ikke vil ha han tilbake, så er ikke dette egentlig noe problem. Anonymous poster hash: c15de...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå