AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #41 Skrevet 28. april 2014 Jeg har en nabo som har en hund som alltid sprader rundt naken. Og det også når den er ute.Anonymous poster hash: 1726b...644 Kinesisk nakenhund? Anonymous poster hash: c317c...e3d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #42 Skrevet 28. april 2014 Jeg er nabo med en profilert personlighet som er likedan, skjønner ikke at han tør mtp. hvor skadende det sikkert hadde vært om nakenbilder hadde lekket i pressen. Er en sånn selv da (nakenvandrer, ikke kjendis), så han hadde vel tatt igjen om jeg lekket noe Anonymous poster hash: e542f...0b2 Hva tror kunne ha skjedd? "Kjendis snikfotografert naken i eget hus". Jeg er ikke sikker på om en gang Dagbladet ville tatt den. Det ville nok kunne vært ubehagelig for kjendisen men jeg tviler på at han vill fått noe annet en sympati. Jeg kan ikke tenke meg at det ville ha noe negativt å si på karrieren uansett om vedkommende er musiker, sanger, forfatter, politiker, biskop etc. Anonymous poster hash: 26102...abf 2
Gjest chisandra Skrevet 28. april 2014 #43 Skrevet 28. april 2014 Har skjedd meg noen ganger at jeg har kommet til å sett noen naboer som har spradet naken ved vindet i huset bortenfor med åpne gardiner. Jeg personlig lukker gardinene når jeg er naken. Har du sånne naboer?Anonymous poster hash: b1a0c...102 Da måtte jeg i så fall ha funnet frem kikkerten!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #44 Skrevet 28. april 2014 Jeg får ikke lov av kjæresten å gå naken med gardinene oppe jeg. Blir ikke så spesielt å være den "eneste" som får se kjæresten naken når alle naboene får det også.Anonymous poster hash: d0bd4...811 Jeg håper ikke det å se hverandre nakne er det sentrale i forholdet deres. Vil det å se hverandre nakne miste verdi hvis noen av samme kjønn (homofile/lesbiske) så dere nakene i dusjen på treningssenteret? Ville dere mistet noen av spenningen i forholdet hvis noen (heterofile) av motsatt kjønn så dere nakne på en naturiststrand? Anonymous poster hash: 26102...abf 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #45 Skrevet 28. april 2014 Kinesisk nakenhund? Anonymous poster hash: c317c...e3d Nei den har pels. Men det har jeg jo sett at mange mennesker har runt omkring på kroppen også.Anonymous poster hash: 1726b...644
Gjest alegria Skrevet 28. april 2014 #46 Skrevet 28. april 2014 Ja. Jeg har noen naboer som ikke har gardiner. Og de har av og til sex klint oppi vinduet. Umulig å ikke se dem hvis jeg er på kjøkkenet for eksempel. >_< Oi, beklager det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå