Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være en sånn nabo. Dels fordi jeg glemmer at det er mer innsyn her enn der vi bodde før, dels fordi jeg gir blaffen i om noen ser meg.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.. Best å ha persiennene klare for de som legger merke til slikt og føler seg støtt om de skulle slumpe til å bo i samme nabolag som oss :fnise:

Haha!

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det stadig selv, tenker virkelig ikke på hvor godt et opplyst rom synes etter solnedgang.

Skrevet

Ja. Jeg har noen naboer som ikke har gardiner. Og de har av og til sex klint oppi vinduet. Umulig å ikke se dem hvis jeg er på kjøkkenet for eksempel. >_<

Lucky You! ;)

Skrevet

Jeg har gardiner :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nabo med en profilert personlighet som er likedan, skjønner ikke at han tør mtp. hvor skadende det sikkert hadde vært om nakenbilder hadde lekket i pressen. Er en sånn selv da (nakenvandrer, ikke kjendis), så han hadde vel tatt igjen om jeg lekket noe :lol:

Anonymous poster hash: e542f...0b2
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg merka senest nå i sted av gardinene mine var åpne når jeg spradet rundt naken, så er helt sikkert mange som har sett meg naken :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også en sånn nabo. Vi bor veldig øde til, så hender titt og ofte at sprader i trusa eller naken forbi vinduet. Ikke så veldig ofte det går folk forbi, men det har skjedd! Enn buss kjørte forbi en dag da jeg sto toppløs i ruta, å hvert eneste hode i bussen var vendt mot meg! Blitt litt flinkere til å ta på meg klær etter det ;)

Skrevet (endret)

Jeg er også en sånn nabo. Men de som eventuelt ser meg er demente på sykehjem (sykehjemmet ligger rett over gaten), de vil mest sannsynlig ikke huske hva de har sett etter 5 minutter uansett :P

Endret av josefin88
Skrevet (endret)

Jeg er også en sånn nabo. Men de som eventuelt ser meg er demente på sykehjem (sykehjemmet ligger rett over gaten), de vil mest sannsynlig ikke huske hva de har sett etter 5 minutter uansett :P

Bedriver veldedighet du da. Grei slutt på livet å ha noe å eventuelt glede seg til rundt dusjtidene dine for gamle travere som snart tar kvelden. ^^ Du får lure en og annen mannlig karakter til å dukke opp engang i blant også, slik at kvinnene der borte får et lyspunkt de i tillegg. Du kan jo ikke diskriminere. ;)

Endret av Timza
  • Liker 1
Gjest Sabrina
Skrevet

Jeg hadde et nabopar som hadde høylytt sex. Vi bodde alle i en gate hvor husene henger sammen. Det var bare en liten vei som skilte oss. De hadde vinduet oppe. Hele tre ganger på en kveld, holdt de på. Hun var en sånn hyler. Verste var jo at det var små barn som lekte i gaten og ene gutten spurte moren sin hva de lydene var for noe :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Bedriver veldedighet du da. Grei slutt på livet å ha noe å eventuelt glede seg til rundt dusjtidene dine for gamle travere som snart tar kvelden. ^^ Du får lure en og annen mannlig karakter til å dukke opp engang i blant også, slik at kvinnene der borte får et lyspunkt de i tillegg. Du kan jo ikke diskriminere. ;)

Hahaha! Godt sagt! Fant nettopp ut at samboeren min også liker å ta seg friheter når han er alene (ja, jeg måtte spørre :P). Så da driver vi vel veldedighet begge to ;p
Skrevet (endret)

Hahaha! Godt sagt! Fant nettopp ut at samboeren min også liker å ta seg friheter når han er alene (ja, jeg måtte spørre :P). Så da driver vi vel veldedighet begge to ;p

Må ikke la det bli for dristig da. Man vil jo ikke være årsaken til at noen av dem tar kvelden for tidlig heller. Så kanskje ikke skure gulvet naken f.eks.

Litt vanskelig dilemma der der. ;)

Endret av Timza
Skrevet

Må ikke la det bli for dristig da. Man vil jo ikke være årsaken til at noen av dem tar kvelden for tidlig heller. Så kanskje ikke skure gulvet naken f.eks.

Litt vanskelig dilemma der der. ;)

Jeg får bare satse på at hukommelsen svikter før sjokket setter inn. Min venninne som jobber der har ikke rapportert om noen dødsfall som følge av min veldedighet enda, så jeg lever godt med det enn så lenge :D
Gjest Blyanten
Skrevet

Haha :-) Jeg er og en slik nabo :-)

Skrevet

Jeg går ofte naken hjemme. Mitt hus, mine regler. Plager det noen, får de trekke for gardinene eller la være å se :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke lov av kjæresten å gå naken med gardinene oppe jeg. Blir ikke så spesielt å være den "eneste" som får se kjæresten naken når alle naboene får det også.

Anonymous poster hash: d0bd4...811

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var en slik nabo.

Jeg så jo ikke utenfra i 7 etg. i Oslo inn eget vindu og kunne derfor ikke vite at persienner fra Jysk, som var det ett par studenter hadde råd til, kun "virker" innenfra og ut.

Så når vi flyttet til 1.etg. hengte vi dem opp der, og en kveld jeg passerer vinduene våre utenfra på vei hjem, så ser jeg min mann pille seg godt i nesen. Kom inn og sa til ham at han kunne da dra ned persiennene om han skulle bedrive kanal-arbeide. De var nede.

Vi hadde begge en liten psykisk knekk i en halvtime når vi begynte å tenke tilbake på 2 år med minst 50 leiligheter med direkte innsyn, men så måtte vi bare knekke sammen i latter.

Det satte en liten knekk i meg og nå er jeg morgenkåpe-tilhenger.

Anonymous poster hash: 62748...ecd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig lukker gardinene når jeg er naken.

Har du sånne naboer?

Anonymous poster hash: b1a0c...102

Jeg personlig lukker gardinene FØR jeg kler meg naken!

Anonymous poster hash: 51a58...757

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en nabo som har en hund som alltid sprader rundt naken. Og det også når den er ute.

Anonymous poster hash: 1726b...644

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...