AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Har skjedd meg noen ganger at jeg har kommet til å sett noen naboer som har spradet naken ved vindet i huset bortenfor med åpne gardiner. Jeg personlig lukker gardinene når jeg er naken. Har du sånne naboer?Anonymous poster hash: b1a0c...102
absinthia Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Tror ikke det, men jeg frykter for at jeg kan ha vært en slik nabo, Jeg er vant til å kunne sprade rundt i huset som jeg vil på grunn av lite innsyn der jeg har vært vant til å bo og tenkte ikke særlig over det da jeg bodde i tettere bebyggelser. Nå har jeg en stor gang med verandadør som vender ut mot en vei som folk gjerne går tur på og har begynt å huske å slå av lyset i gangen om jeg er naken/ halvnakne og det er mørkt ute. 2
Gjest Peanut Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Ja. Jeg har noen naboer som ikke har gardiner. Og de har av og til sex klint oppi vinduet. Umulig å ikke se dem hvis jeg er på kjøkkenet for eksempel. >_<
Skilpadden Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Hvorfor kikker du inn naboens vindu? Tenkte akkurat det samme
Gjest constance90 Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Jeg er også en sånn nabo. Dritdigg å gå naken. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Jeg står ikke bevist å kikker inn i vinduet dems, det har jeg ikke noe interesse av. Men har hent jeg har sett ut også har jeg plutselig sett en naken kropp i sidesynet. TsAnonymous poster hash: b1a0c...102
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Jeg er en sånn nabo. Jeg og, haha. Anonymous poster hash: a7391...701
skreppamedleppa Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Jeg er høyst sannsynlig en slik nabo, plager det noen så får de trekke for sine egne gardiner, eventuelt sine egne øyner jeg personlig gidder ikke henge meg så mye opp i slikt. 1
Frøken askepott Skrevet 27. april 2014 #12 Skrevet 27. april 2014 Det finnes mennesker, som har lyst å bli sett! De tenner visst ekstra på tanken at noen kan se dem, selv om de ikke ser dem..
Betasuppe Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 Ingen tar skade av litt nakenhet! Med mindre de ser ut som noen fra Pondus
Gjest Timber Skrevet 27. april 2014 #14 Skrevet 27. april 2014 Med mindre de ser ut som noen fra Pondus Da får man seg en god latter, og det forlenger livet.
Betasuppe Skrevet 27. april 2014 #15 Skrevet 27. april 2014 Da får man seg en god latter, og det forlenger livet. Eller spyr slik at man får dårligere tenner, lite næring, og dermed forkorter livet
Gjest Kim Skrevet 27. april 2014 #16 Skrevet 27. april 2014 Jeg går naken i MIN egen leilighet så mye jeg vil! Skulle noen være så heldig/uheldig å se meg, så er det opp til dem å se en annen vei eller fortsette å se om de ønsker det.
LukaFrost Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Jeg er en sånn nabo. Liker dagslys også når jeg er naken. 1
Gjest Timber Skrevet 27. april 2014 #18 Skrevet 27. april 2014 Eller spyr slik at man får dårligere tenner, lite næring, og dermed forkorter livet Da får man trekke for egne gardiner om man er så følsom.
skreppamedleppa Skrevet 27. april 2014 #19 Skrevet 27. april 2014 Jeg står ikke bevist å kikker inn i vinduet dems, det har jeg ikke noe interesse av. Men har hent jeg har sett ut også har jeg plutselig sett en naken kropp i sidesynet. TsAnonymous poster hash: b1a0c...102 Vel du får personlig lukke gardinene dine når dine naboer er nakne også da siden de er de eneste gardinene du kan luke og åpne som du vil er dine egne enten dine naboer går i bunad, joggebukse eller kliss naken og siden det sidesynet ditt muligens høres ut til å plage deg litt.
absinthia Skrevet 27. april 2014 #20 Skrevet 27. april 2014 Tror ikke det, men jeg frykter for at jeg kan ha vært en slik nabo. Jeg er en sånn nabo. Jeg er også en sånn nabo. Dritdigg å gå naken. Jeg og, haha. Anonymous poster hash: a7391...701 Jeg er høyst sannsynlig en slik nabo, plager det noen så får de trekke for sine egne gardiner, eventuelt sine egne øyner jeg personlig gidder ikke henge meg så mye opp i slikt. Jeg går naken i MIN egen leilighet så mye jeg vil! Skulle noen være så heldig/uheldig å se meg, så er det opp til dem å se en annen vei eller fortsette å se om de ønsker det. Jeg er en sånn nabo. Liker dagslys også når jeg er naken. Haha.. Best å ha persiennene klare for de som legger merke til slikt og føler seg støtt om de skulle slumpe til å bo i samme nabolag som oss 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå