AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Jeg har truffet en mann på nettet som er fra Colombia. Et det noen her som har en mann derfra eller lignende og som har fått ham til å flytte til Norge? Er det en vanskelig prosess? Fant ut at det koster ca. 12 000 for ham å reise hit på besøk, og da er det i vintermånedene. Noen som vet om det er mulig å få det enda billigere? Blir ellers glad for alle tips og råd rundt dette. Anonymous poster hash: 2fbf0...8ab
Bernardette Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Unnskyld meg - men ærlig talt. Du vet at det der er å kjøpe seg en mannehore, sant? 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Unnskyld meg - men ærlig talt. Du vet at det der er å kjøpe seg en mannehore, sant? Tror du har misforstått. Vi tenker på et seriøst forhold sammen. TS Anonymous poster hash: 2fbf0...8ab
Bernardette Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Tror du har misforstått. Vi tenker på et seriøst forhold sammen. TS Ja, ikke sant. Og du skal betale for reisen, og plutselig skal dere gifte dere etter to uker?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 det førtes utrolig dyrt ut. på det billigste ha jeg reist Oslo-Bogata for 5000 tur retur. så om hdet ikke er forferdelig dyrt for han å reise innlands til Bogate så hørtes dettte overpriset ut... Har en samboer som er adoptert fra Comombia og vi reiser stadig vekk dit... Anonymous poster hash: 5e556...cad
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Ja, ikke sant. Og du skal betale for reisen, og plutselig skal dere gifte dere etter to uker? Vi skal dele reiseutgiftene og nei, jeg skal ikke gifte meg med det første.. TS Anonymous poster hash: 2fbf0...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Vi skal dele reiseutgiftene og nei, jeg skal ikke gifte meg med det første.. TS Anonymous poster hash: 2fbf0...8ab Har du hørt om catfishing? Jeg lover deg, du blir lurt. Anonymous poster hash: 83c88...084 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 det førtes utrolig dyrt ut. på det billigste ha jeg reist Oslo-Bogata for 5000 tur retur. så om hdet ikke er forferdelig dyrt for han å reise innlands til Bogate så hørtes dettte overpriset ut... Har en samboer som er adoptert fra Comombia og vi reiser stadig vekk dit... Anonymous poster hash: 5e556...cad I hvilken måned reiste du da og hvor fikk du tak i så billige billetter? Synes også 12 000 er helt vilt. :S TS Anonymous poster hash: 2fbf0...8ab
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Har du hørt om catfishing? Jeg lover deg, du blir lurt. Anonymous poster hash: 83c88...084 Jeg har hørt om det, ja, men dette er en mann jeg har snakket med lenge. TS Anonymous poster hash: 2fbf0...8ab
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Jeg har hørt om det, ja, men dette er en mann jeg har snakket med lenge. TS Anonymous poster hash: 2fbf0...8ab L O L Alle tror alltid at deres situasjon er spesiell. Det er slik catfishing overlever. Anonymous poster hash: 83c88...084 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 L O L Alle tror alltid at deres situasjon er spesiell. Det er slik catfishing overlever. Anonymous poster hash: 83c88...084 Vel, hvis han er villig til å bruke så mye tid og energi på meg kun på grunn av det, så fortjener han nesten de pengene.. Jeg kan selvfølgelig ikke være 100 % sikker, men jeg snakker med ham på cam jevnlig og stoler på ham. TS TS Anonymous poster hash: 2fbf0...8ab
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #12 Skrevet 27. april 2014 Vel, hvis han er villig til å bruke så mye tid og energi på meg kun på grunn av det, så fortjener han nesten de pengene.. Jeg kan selvfølgelig ikke være 100 % sikker, men jeg snakker med ham på cam jevnlig og stoler på ham. TS TS Anonymous poster hash: 2fbf0...8ab Anonymous poster hash: b03f2...d98 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #13 Skrevet 28. april 2014 I hvilken måned reiste du da og hvor fikk du tak i så billige billetter? Synes også 12 000 er helt vilt. :S TS Anonymous poster hash: 2fbf0...8ab har reist flere ganger både sommer og juleferie (de billigst billettene var rundt juleferie) men vi har med litt planlegging greid å reise gor i underkant av 8000 om sommeren også. Faktisk er Bogata et av bi "billigere" reisemålene å fly til i Sør-Amerika... Lykke til! Anonymous poster hash: 5e556...cad
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #14 Skrevet 28. april 2014 Sørg for at du bestiller og betaler billettene hans herfra, og se hvor interessert han er i å komme da. Han vil helt sikkert at du skal overføre penger til ham slik at han kan fikse det fra Colombia, han sier sikkert at det faktisk er den eneste måten å gjøre det på for akkurat han akkurat i deres situasjon akkurat nå. Men så kommer det noe i veien, broren hans dør eller noe, og pengene må brukes på å besøke familien der istedet, men han er dypt ulykkelig (gråter på webcam) og trenger mer penger, og KLART han skal komme på besøk, du må bare overføre pengene til billetten, ellers går det ikke. Osv. Hvis han vil flytte til Norge, må og kan han ordne det selv. Det er fullt mulig, han må bare ha et skikkelig jobbtilbud, og penger til flybilletten selv. Har han ikke det, bør du ikke ønske at han gjør det. Du må ikke fikse noen ting. Han kan også reise hit på turistvisum, ikke noe problem med det. Men en mann som ikke kan betalke for sin egen flybillett, han vil du ikke ha. Anonymous poster hash: fdf85...ed1 3
Zilas Skrevet 28. april 2014 #15 Skrevet 28. april 2014 Lykke til, men vær klar over at det å varte opp utenlandske kvinner på cam/feriesteder er en fulltidsjobb for mange. Det behøver ikke være snakk om de helt store summene 10 euro her, 50 euro der. Man kommer langt med det på cuba, i gambia, colombia osv. Jeg har sett det selv i praksis. Det kan jo selvfølgelig være snakk om kjærlighet, flok treffes jo på nettet i Norge også. Imidlertid ville jeg vært skeptisk, men det er en enkel måte å forsikre seg mot det på: aldri overfør penger, samme hvilken grunn. Skal dere spleise på billetten, flott, men da overfører han halvparten til deg. Så betaler du billetten fra Norge. Kjempe enkelt, og du slipper å bekymre deg om han lurer deg. Bare si at sånn blir det, og hvis du merker han ikke liker forslaget ville jeg sagt RED FLAG, er han kjempe positiv og faktisk gjør det, ja da kanskje det er du som har skutt gullfuglen. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #16 Skrevet 28. april 2014 Jeg har truffet en mann på nettet som er fra Colombia. Et det noen her som har en mann derfra eller lignende og som har fått ham til å flytte til Norge? Er det en vanskelig prosess? Fant ut at det koster ca. 12 000 for ham å reise hit på besøk, og da er det i vintermånedene. Noen som vet om det er mulig å få det enda billigere? Blir ellers glad for alle tips og råd rundt dette. Anonymous poster hash: 2fbf0...8ab Seriøst forhold etter nettmøte? En fra colombia..uhu. Haqn vil selge sjela si for å komme til Norge. du kan ikke bare få han til nprge, han skal ha penger å vise at han kan forsørge seg selv når han er her. Har han det? Ta en tlf til udi Anonymous poster hash: 80210...aa8
Babi Skrevet 28. april 2014 #17 Skrevet 28. april 2014 (endret) Tror du har misforstått. Vi tenker på et seriøst forhold sammen. TS Anonymous poster hash: 2fbf0...8ab Ikke for å skuffe deg, men jeg har brent meg på den der. Møtte en fra utlandet en gang for mange år siden (ikke Colombia da men et europeisk land), han lovet meg det ene og det andre men det endte bare opp med at han ruinerte meg økonomisk. Han kom aldri, uansett hvor mye penger jeg "investerte" i han. Så anbefales ikke... Dessuten, mange er kun ute etter oppholdstillatelse. De lover deg seriøst forhold, ekteskap osv men stikker så snart oppholdstillatelsen er i boks. Dessverre. Endret 28. april 2014 av Babi 1
Bernardette Skrevet 28. april 2014 #18 Skrevet 28. april 2014 Hvis han ikke engang klarer å betale sin egen flybillett fullt ut, bør du hvertfall ikke satse. Hvordan i all verden skal han få det til å gå rundt økonomisk i Norge uten at du bistår økonomisk til i absolutt alt? Det er ikke som om han er den eneste utlendingen som kommer til Norge, og følgelig vil være så eksotisk at han får seg jobb og god inntekt første uka. Med det sagt: har en veldig god kompis fra Colombia, så dette har ingen verdens ting med mitt syn på landet eller colombianere å gjøre. Dette er realistiske tanker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå