AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Ja, hvor skal man begynne. Jeg har en elsker. Han er kun det fra min side. Jeg har ikke noen andre følelser enn seksuelle for han. Jeg er derimot redd for at han ser på dette annerledes. I går kveld, etter en heftig runde, lå vi ved siden av hverandre som vanlig. Han tar så hånden min og sier "jeg trenger deg". Jeg ble litt satt ut. Hadde ikke forventa å høre noe sånt. Særlig ikke etter at vi hadde hatt sex. Prøvde å skifte tema. Nå kan jeg jo gå i den klassiske "jentefella" å be dere andre på KG se inn i krystallkula og analysere hva han mente med det. De som vil kan gjøre det. Det jeg egentlig lurer på er følgende; Hvis han foreslår "noe mer", hvordan forklare på en hyggelig måte at jeg ikke vil? At det kun er sex fra min side. Vi er forresten i slutten av 20 åra begge to. Anonymous poster hash: 63935...19a
Marie90 Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Hvis han foreslår at dere skal bli sammen eller tar initiativ til noe mer, bare si at du dessverre ikke ser ham slik og at det er best å avslutte det hele for at det ikke skal bli rotete. Men vent til han faktisk foreslår det og ikke dra forhastede slutninger. Noen sier mye rart, bl.a. fordi de tror det er det jenter vil at de skal si (enten du vil det eller ikke). 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 TS Det kan kanskje være lurt, ja. Vente. Har hatt nerver i hele dag, men mulig han bare sa det i orgasme-ørska. Håper det. Anonymous poster hash: 9905a...873
sverre Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 "Jeg trenger deg" trenger ikke bety mer enn at det du er for ham er tilstrekkelig allerede. Et humant uttrykk for at nettopp du betyr noe for ham. Hvilket ikke betyr at han vil noe spesielt annet enn å la deg vite det. 1
Mrs.Under Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Du har ikke vurdert at han faktisk syns sex med deg er så hindsiden herlig at han "trenger deg" til akkurat det? Og at det var det han mente? Neste gang han sier det, så får du rett og slett spørre han "Hva mener du med det?" Da slipper du å lure lenger.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 Du har ikke vurdert at han faktisk syns sex med deg er så hindsiden herlig at han "trenger deg" til akkurat det? Og at det var det han mente? Neste gang han sier det, så får du rett og slett spørre han "Hva mener du med det?" Da slipper du å lure lenger. Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Men er ikke vant med at gutter snakker på en sånn måte til meg. Hørtes så filosofisk ut. Men skal definitivt ta det opp hvis han sier noe lignenede igjen! Må ha det på det rene. Anonymous poster hash: 9905a...873
Babi Skrevet 28. april 2014 #8 Skrevet 28. april 2014 TS Det kan kanskje være lurt, ja. Vente. Har hatt nerver i hele dag, men mulig han bare sa det i orgasme-ørska. Håper det. Anonymous poster hash: 9905a...873 Kanskje du kan si at du ikke har slike følelser for han? Men som nevnt tidligere i tråden, vent til han sier noe i klartekst. Kanskje han mente at han trenger deg seksuelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå