Gå til innhold

Hvorfor er gigantiske rumper en trend? (bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://i2.wp.com/whatisusa.info/wp-content/uploads/2014/02/Kim-Kardashian-ass-natural-whatisusa.info_.jpg?fit=600%2C450

:bond:

Dette er altså vår tids store rumpe-ikon hvis man skal tro media...

Er det fler enn meg som får assosiasjoner til en utrolig svær, veldig full bleie når man ser disse bildene av Kim Kardashian..?

For meg blir det freakshow med en sånn svær badeball av en rumpe.. På hvilken måte er dette fint...???

Anonymous poster hash: c7f6d...40d
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Kim Kardasian er en Hobbit. Ferdig med det.

Skrevet (endret)

Kim har lagt inn noe i ræva for å få den større, hvis du kikker på bilder av henne fra bare noen få år tilbake så ser du at hun har en fin rund ende da også, men adskillig mindre enn pr i dag.

Endret av Gjest
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig for meg å forstå hvorfor hun ville ødelegge seg på denne måten..

Her er før og etter-bilder, hva i all verden var galt med rumpa hun hadde før? Synes jo hun så helt nydelig ut på det bilde fra 2006 jeg!!

http://4.bp.blogspot.com/_ngrAPtzKcj0/TOCHLSek8BI/AAAAAAAABn4/8bdQa74D9UQ/s1600/kim-kardashian-butt-augmentation.jpg

Anonymous poster hash: c7f6d...40d
  • Liker 8
Skrevet

Men hvorfor det er en trend aner jeg ikke, men det kan jo ha noe med de her danserne som er i hop/hop og rapp videoer å gjøre. Dog har jeg til gode å høre menn si at de liker så svære rumper som det Kim & co har.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvorfor. Er jo nesten ingen gutter som faktisk syns det er fint med en sånn rumpe. Tror det bare er sånn at alle tror at alle andre liker det, men i bunn og grunn er det nesten ingen som liker det. Ond sirkel.

Anonymous poster hash: dd82c...536
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det ser helt idiotisk ut, freakshow så absolutt!

Anonymous poster hash: 4eb99...9c9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvorfor. Er jo nesten ingen gutter som faktisk syns det er fint med en sånn rumpe. Tror det bare er sånn at alle tror at alle andre liker det, men i bunn og grunn er det nesten ingen som liker det. Ond sirkel.

Anonymous poster hash: dd82c...536

Flørten min liker det! Jeg har stor og fyldig rumpe, ikkje slik som Kim, men stor.

Anonymous poster hash: c1a6e...409

• Liker 5
Skrevet

Sikkert godt å sitte på, da....

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert godt å sitte på, da....

HIHI :fnise:

Anonymous poster hash: 1d930...531

Gjest Blubberella
Skrevet

Dette er jo omtrent like morsomt som alle trådene om "feite blubber" og "ekle skranglebein" som visstnok ingen menn liker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flørten min liker det! Jeg har stor og fyldig rumpe, ikkje slik som Kim, men stor.

Har da stor rumpe jeg og i forhold til resten av kroppen, men i forhold til Kim sin så ser det jo ut som den faktisk er en naturlig del av kroppen da siden resten og er muskuløs.

Anonymous poster hash: 64d76...693

Skrevet

Eneste jeg tenker når jeg ser den rumpa, er hesteræv....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har da stor rumpe jeg og i forhold til resten av kroppen, men i forhold til Kim sin så ser det jo ut som den faktisk er en naturlig del av kroppen da siden resten og er muskuløs.

Anonymous poster hash: 64d76...693

enig!

AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Bildet i hi gjør meg litt kvalm... Hun som var så fin før!!

Anonymous poster hash: d0e6c...778

Skrevet

Hovedproblemet i bildet i hi er bekledningen. Ikke rumpa i seg selv.

• Liker 1
Gjest ashanti
Skrevet

Kim Kardashian tok vel røntgen for å bevise at bakenden var ekte for noen år siden..

Link:

http://www.huffingtonpost.com/2011/06/24/kim-kardashian-xrays-her-_n_883718.html

Men når jeg ser før og etter bildene postet her blir jeg litt usikker..

Uansett, jeg personlig syntes det er fint med stor rumpe, jeg har en kjempeliten selv og har store komplekser for den. Kim's rumpe er kanskje litt i overkant, men rumpe ala Beyoncé Knowles eller Jennifer Lopez er det jeg drømmer om å ha..

Skrevet

Dette er jo omtrent like morsomt som alle trådene om "feite blubber" og "ekle skranglebein" som visstnok ingen menn liker.

Hvorfor skal en kvinnes utseende alltid handle om hva menn liker?

Kanskje HUN vil ha en slik bak-ende selv, uten å bry seg om hva mannfolka mener?

• Liker 6
Gjest Eurodice
Skrevet

Kim har lagt inn noe i ræva for å få den større, hvis du kikker på bilder av henne fra bare noen få år tilbake så ser du at hun har en fin rund ende da også, men adskillig mindre enn pr i dag.

Fin? Overdimensjonert allerede den gangen. Hun har vel fått lagt inn enda mer silikon nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange menn som liker kjøttfulle rumper, ja.

Anonymous poster hash: 8b1de...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...