Gjest Blomsterert Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 (endret) Vi er ende venninner som snakker om dette iblant. Hun ene vil ha en som erenklere enn henne. Hun vil bli beundret. Ei annen har alltid (hun sier ingen mann har alt hun trenger). En del drama i hennes liv. Tislutt en astrologi som mener å fiham på den måten. Selv liker menn som jeg beundre. Hvilke typer vil dere ha? Hun ene må ha TO skumle deg stå! Endret 27. april 2014 av Blomsterert
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Greit nok at alt ikke skal være 100 % grammatisk korrekt her inne, men gidder du hvert fall å lese litt korrektur før du trykker på poste-knappen... Anonymous poster hash: 989fc...6c9 17
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 jeg forstod 0 av den posten Anonymous poster hash: 40a82...fc2 5
The Kitten Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 (endret) Ikke røyk sokkene dine før du poster innlegg... Rettelse: Glemte et ord. Endret 27. april 2014 av The Kitten 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 WTF? Anonymous poster hash: aa451...3bd 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Vi er endel venninner som snakker om dette iblant. Hun ene vil ha en som er enklere enn henne. Hun vil bli beundret. Ei annen har alltid TO (hun sier ingen mann har alt hun trenger). En del drama i hennes liv. *)Tislutt en astrologi som mener å få ham på den måten. Selv liker menn som jeg beundre. Hvilke typer vil dere ha? Hun ene må ha TO skulle det stå! * Mener du at en av dine venninner prøver å finne en mann ved hjelp av astrologi? Anonymous poster hash: 232b9...c9b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Holy crap on a cracker!?!? Er du veldig full eller noe? Anonymous poster hash: f424d...362 4
Atrix Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 venninne nr 1 vil bli beundret. venninne nr 2 har alt hun trenger og trenger derfor ingen mann venninne nr 3 legger vekt på astrologiske betraktninger og mener at horoskoper ol vil lede henne til en mann. Ts selv vil gjerne ha en mann som hun kan beundre ( i motsetning til venninne nr 1) Syntes egne preferanser er vanskelig å formulere.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Forholder meg til overskriften. -Tar det ganske piano. Etter min mening er det mange flotte menn der ute, både snille, vennlige, ordentlige, morsomme etc, men kjemien passer ikke bestandig og man befinner seg for eksempel på forskjellige ståsteder i livet. Jeg går ikke etter en spesifikk type, men tar det som det kommer. Har dog noen ting som er viktig: Humor, ambisjoner og drømmer/mål (kan også være utenfor utdanning/yrke), interessert i noe/hobby, kjemi rundt kommunikasjon... har møtt to stykker dette året som er alt dette, og som er fullstendig forskjellige typer! Følelsene dukket dog ikke opp... Anonymous poster hash: 62778...3a7
dillyduzit Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 Tar høyde til overskriften (veler? Velger) Jeg har alltid vært opptatt av de som klarer å stå på egne bein, gjøre noe ut av livet og ikke bare sitte hjemme og sture. Det finnes mange fine menn der ute, men iblant stemmet jo ikke kjemien. Han jeg har landet på (uten å høres horete og "har ligget med alle" typen) er både snill, tålmodig, utadvendt, har drømmer/mål, god inntekt og ser generelt veldig bra ut (for meg). Han ser helt annerledes ut enn det de typisk norske mennene gjør (ref. til Bærum/Oslo) og bryr seg svært lite om at han har den stilen han har. Han driter også i hva mennesker rundt han mener om han. Han er altså en veldig bra mann for meg.
The Kitten Skrevet 27. april 2014 #12 Skrevet 27. april 2014 Nå skal jeg svare ts, mye mer seriøst enn jeg gjorde i sted. Jeg valgte en fyr som jeg er tiltrukket av både personlighetsmessig og utseendemessig. Han er mørkhudet, noe jeg faller for. Foreldrene er fra Etiopia, men han og lillesøsteren er oppvokst i Norge. Han er veltrent. Altså ikke boler, men han trener jevnlig og liker å holde seg i form. Han er snill og høflig. Han har kontroll på livet sitt og økonomien sin. For meg er det ikke viktig å ha en fyr med et høystatusyrke, men han må gjøre noe. Kunne aldri blitt sammen med en dagdriver (altså ikke folk som virkelig er syke, men noen som ikke gidder å jobbe). Han liker å reise og har hund. Begge deler er viktig for meg, eller det er ikke viktig at han har hund, men det er viktig at han er glad i dyr og behandler dem bra. Han er også velkledd, noe som er viktig for meg. Med velkledd mener jeg at han kler seg for anledningen. Skjønt en person vil alltid ha negative sider. Han er f.eks alltid forsent. I dag f.eks sa han til meg at han skulle hente hunden sin om ettermiddagen, men dukket ikke opp før i 10-tiden om kvelden. Men nå er jeg veldig glad i hunden hans, og så det gjorde ingenting.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #13 Skrevet 28. april 2014 Liker at de er praktiske, trygge og litt stødige. Kaos på kaos gjør meg forstyrret og litt psykisk sensitiv (har opplevd dette tidligere), så det passer rett og slett ikke uansett om han er bra på mange områder ellers. Men det må finnes egenskaper i han som skjønner balansen mellom trygghet og kjedelig, det må rett og slett gjøres med stil slik at man ikke blir helt tafatt. Han jeg liker er intelligent nok til å skjønne dette, og i tillegg være intelligent uten å være arrogant eller skrytepave Han er intelligent, ydmyk, praktisk, surmuler ikke i det uendelige og ramler ikke av "pinnen" med en gang noe går i mot han personlig eller ellers i livet. Han er morsom, glad i dyr, natur og er ikke over-sjalu og støtter meg i å dyrke interesser, lik jeg støtter han i å dyrke sine interesser. Anonymous poster hash: 6cee8...978
Gjest Blomsterert Skrevet 28. april 2014 #14 Skrevet 28. april 2014 * Mener du at en av dine venninner prøver å finne en mann ved hjelp av astrologi?Anonymous poster hash: 232b9...c9b Ja..eller hu skekker horoskop for å se om det er noe å satse på! :-) Kan timldgge at hun ikke har funnet den rette. Blir korvrige forhold :-)
Gjest Blomsterert Skrevet 28. april 2014 #15 Skrevet 28. april 2014 Skjønner ikke at det var så vanskelig å skjønne. At vi velger utfra hvilket dynamikk det er i forhodet. Vi veger parnere ut fra personlighetsstype vi er. Men glem hele tråden. Formulerte meg feilttydeligvis :
Gjest Blomsterert Skrevet 28. april 2014 #16 Skrevet 28. april 2014 Greit nok at alt ikke skal være 100 % grammatisk korrekt her inne, men gidder du hvert fall å lese litt korrektur før du trykker på poste-knappen...Anonymous poster hash: 989fc...6c9 Tar til etterretning. Blir litt mye iblant og ser der gjør innlegget mer seriøst. Går bare litt for her, og glemmer lesebriller :-/
Ciara Skrevet 28. april 2014 #17 Skrevet 28. april 2014 Jeg er opptatt av trygghet og forutsigbarhet. Partnervalget mitt gjenspeiler det. Jeg har en mann som er grunnleggende snill og som i likhet med meg er tilfreds med å jobbe med det vi har. Eventyr for oss er å reise, men ellers trives vi godt med å være hjemme med barna og hverandre. Jeg liker også at han er veldig praktisk anlagt (i motsetning til meg), og at han er en ganske tradisjonell mann samtidig som han er mer av den myke typen.
Gjest Tris Skrevet 28. april 2014 #18 Skrevet 28. april 2014 Det vet jeg ikke, jeg er blitt mer fokusert på hvilke menn jeg ikke skal velge.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #19 Skrevet 28. april 2014 Tar til etterretning. Blir litt mye iblant og ser der gjør innlegget mer seriøst. Går bare litt for her, og glemmer lesebriller :-/ Da foreslår jeg at du setter på deg brillene og skriver på en slik måte at det er mulig å forstå hva du skriver. Anonymous poster hash: 5d2f4...4f0
Gjest Blomsterert Skrevet 28. april 2014 #20 Skrevet 28. april 2014 Jeg er opptatt av trygghet og forutsigbarhet. Partnervalget mitt gjenspeiler det. Jeg har en mann som er grunnleggende snill og som i likhet med meg er tilfreds med å jobbe med det vi har. Eventyr for oss er å reise, men ellers trives vi godt med å være hjemme med barna og hverandre. Jeg liker også at han er veldig praktisk anlagt (i motsetning til meg), og at han er en ganske tradisjonell mann samtidig som han er mer av den myke typen. Du søker trygghet og forutsigbar. Du liker å ha det stabilt. Ser fint ut for meg, og jeg førstår godt ønsket! Derfor er det så merkelig at venninnene kan velge bla turbulente forhold med masse lidenskap. Syns sånt er interessant jeg da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå