AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Jeg vet ikke helt hva jeg driver med, men jeg er i ferd med å miste meg selv helt. Livet føles så trist og ensformig, jeg sitter forran dataen dag ut og dag inn - skal levere masteroppgaven nå til sommeren. Jeg har en ubrukelig veileder, jeg har en svært syk mor og en far som heller ikke er helt i slag. Jeg mistet kjæresten min, fordi jeg ikke klarte å ta vare på ham. Han var det viktigste holdepunktet mitt i livet, han støttet meg gjennom enhver dyp dal jeg havnet i. For å redde meg selv, fikk jeg meg ny kjæreste kort tid etter bruddet. Han får meg iallefall til å føle at jeg ikke er alene. Men kjærlighet er det ikke, den ligger hos min ekskjæreste som jeg nok aldri vil klare å glemme. Venner har jeg få av, og de få jeg har er nå opptatt med sine liv og problemer. Jeg føler liksom at alt rundt meg bare er elendighet, og i sentrum der sitter jeg. Jeg trenger virkelig noe positivt inn i livet mitt nå……. Anonymous poster hash: 3484a...51c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Du er ikke alene i alle fall, føler noe av det samme selv. Men det blir bedreAnonymous poster hash: ef25a...c29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå