Gå til innhold

Hva legger du i det å være en flott jente/gutt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får av og til høre at jeg er ei flott jente, hva legger du i det når du kaller noen flott? Er det mer positivt å bli kalt pen?

Anonymous poster hash: 5e53b...df2
Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Flott, da tenker jeg både et pent utseende og en fin personlighet :)

Skrevet

Får av og til høre at jeg er ei flott jente, hva legger du i det når du kaller noen flott? Er det mer positivt å bli kalt pen?

Anonymous poster hash: 5e53b...df2

Jeg synes at flott er mye mer positivt enn pen, fordi ordet flott beskriver mer enn kun utseendet

• Liker 1
Skrevet

Da synes jeg du skal være fornøyd :-) Pen er selvfølgelig også hyggelig men jeg føler flott tilsier at du allerede er det og at du er så mye mer enn bare det.

Skrevet

Flott er bedre enn pen

Gjest BettyBoop
Skrevet

Flott:

En person med utstråling og en personlighet som får alle til å like en. Trenger ikke ha noe med utseende å gjøre. Og en flott person er en som gjør bra ting for andre. Er iallefall det jeg legger i ordet. Men flott kan nok og bety at man er velstelt og velkledd og tar seg godt ut.

AnonymBruker
Skrevet

Snill og god.

Anonymous poster hash: f8f3e...4de
Skrevet

Sveisen, snerten, gøyal og alminnelig.

Skrevet

Ei flott jente er ei jente som er tvers igjennom herlig og god, både utapå og inni. Betyr ikke at man må se ut som en modell for å være flott, og jeg synes det er et mye større kompliment å bli kalt flott enn pen. For i mine øyne beskriver flott også noe om den du er på innsiden :)

Skrevet

Det har med utstråling og attitude og gjøre. Er du flott er du samtidig pen å se på, hyggelig å omgås og en fin person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...