Gjest lillelarve Skrevet 29. april 2014 #21 Skrevet 29. april 2014 Jeg har guttekompiser, men også venninner. Hun har jo forsåvidt litt rett i det hun sier, men ikke alle jenter er dramaqueens eller "bitchy". Jeg for eksempel, er ikke sånn. Jeg liker å ha guttevenner fordi de (generelt) snakker om andre ting enn jenter og (generelt) er annerledes. Guttekompisene mine er mer rolig og avslappet, og ganske så enkel. Noe jeg liker. Dette er ut i fra mine egne erfaringer og preferanser, og såklart er ikke alle jenter like. En del jenter jeg har prøvd å være sammen med har rett og slett vært "for mye" for meg. De lagde diskusjoner av små ting jeg ikke en gang hadde tenkt over, de hadde "regler" for hvordan venninner skal være med hverandre, de forventet at jeg kunne stille opp for alt hele tiden, osv. Det ble rett og slett for mye for lille meg å holde meg til. Jeg treffer rett og slett mennesker jeg ikke passer sammen med altfor ofte. Derfor er det greit å ha nære og kjære venner jeg kan gå tilbake til. Folk som ikke skaper drama, som ikke har uskrevne regler og som har samme interesser som meg. (Jeg synes at folk skal få være sammen med dem de ønsker å være sammen med. Man velger de vennene man trives best med. Om det er av det motsatte kjønn eller ikke. Og så er alle ulike; og ikke alle jenter eller gutter er like. Husk det!)
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #22 Skrevet 29. april 2014 Kjenner en vennine, som også sa at hvorfor hun er mest venn med gutter er pga. no drama og baksnakking. Engang da jeg fikk lov til å låne mobilen hennes, for å sjekke på internettet fikk hun en sms fra en gutt der hvor det sto at han gledet seg til å kle av henne osv. Jeg ble mer nysgjerrig, så jeg tittet på meldingene og fant at det var flere gutter som også skrev det til henne. Trodde de var "kompisene" hennes, men mer som fuckfriends.... Jeg vet at det var dumt av meg å være jævlig nysgjerrig, men jeg kunne ikke noe for det . Anonymous poster hash: 45e23...78e
5miil Skrevet 29. april 2014 #23 Skrevet 29. april 2014 Er kanskje ikke så mye en av gutta. Har ca to venninner igjen, men resten har jeg kutta ut pga falskhet. Orker ikke dulle med jenter som ikke har egne meninger i det hele tatt. Er nok ikke en av gutta heller. Syns ikke de er noe mer til å stole på, kan være minst like ille! 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #24 Skrevet 29. april 2014 Gutter baksnakker like mye som jenter såee... Anonymous poster hash: 45e23...78e 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #25 Skrevet 29. april 2014 Jeg har flest guttevenner. Det skyldes ikke at jeg syns jenter er dramaqueens eller bitchy.. Det skyldes at jeg alltid har gått bedre overens med gutter. Har ganske mange "guttete" interesser. Ikke at det ikke finnes jenter med slike interesser, men jeg har ikke vært så heldig å møte på dem. Men å si at det er noe galt med jenter som bare har guttevenner syns jeg blir veldig spesielt.. Alt trenger ikke handle om kjønn heller! Anonymous poster hash: 7e62b...e9c
Cathrine88 Skrevet 29. april 2014 #26 Skrevet 29. april 2014 Men å si at det er noe galt med jenter som bare har guttevenner syns jeg blir veldig spesielt.. Alt trenger ikke handle om kjønn heller! Folk reagerer ikke på at hun har guttevenner, men at hun påstår at jenter automatisk er lik drama og løgner . Jeg har mange guttevenner selv, men dersom det ble drama hver gang jeg var sammen med andre jenter, uansett hvem de var, ville jeg forhåpentligvis innsett at jeg var problemet. 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #27 Skrevet 30. april 2014 Huff, jeg misliker sterkt at jenter ser ned på andre jenter fordi de liker ting som sminke, klær osv. Som om disse interessene automatisk gjør dem uinteressante mennesker, at de aldri kan ha noe fornuftig å si eller være morsomme å være med, og ikke minst at det å være "guttejente" skal være en større bragd enn å være "jentejente". Jeg har selv hatt venner av begge kjønn i barndommen/ungdomsårene, selv om jeg skal innrømme at jeg har flest jentevenner nå når jeg er i 20-åra. Interessene mine er dog fortsatt "typisk guttete". Men det blir for dumt at jeg skal skjære alle andre jenter under en kam og føle at jeg er hevet over dem fordi jeg ikke liker drama osv. De aller fleste mennesker, jenter og gutter, misliker drama, konflikter og falske vennskap. Så skal det også sies at guttene jeg har hengt med har hatt noen utrolig sære sjalusidramaer selv. Det var baksnakking og utfrysning på nye nivåer. Anonymous poster hash: 02a58...c90 1
Eriks Skrevet 30. april 2014 #28 Skrevet 30. april 2014 Min erfaring er at jenter som utelukkende har guttevenner pga "no drama" er så bitchy at de ikke fikser andre damer, og den eneste grunnen til at guttevennene hennes gidder å være med henne er fordi de egentlig vil ligge med henne. Jeg har selv mannlige venner (bla. min forlover er mann) så jeg mener ikke at menn og kvinner ikke kan være venner. Men det den der "jeg har bare guttekompiser for jenter er så jævlig dølle"-greia er en egen type damer som har til felles at de er jævlig bitchy og må være midtpunktet hele tiden. Bingo. Har datet noen av disse, og det har uten unntak vært korte, stormfulle relasjoner. Det er godt å se at flere KG-brukere i tråden har skjønt Sannheten.
Colargol Skrevet 30. april 2014 #29 Skrevet 30. april 2014 Jeg tenker ofte at "da er det du som er problemet," hvis noen sier at de har vansker med å få seg gode jentevenner. Og så mistenker jeg guttevenner for å godt kunne tenke seg å ha sex med sin venninne også, så "so much for no drama!" Denne blir jo aldri gammel
Toxicwonderland Skrevet 30. april 2014 #31 Skrevet 30. april 2014 Det kan virke litt slutty, spør du meg… Men det spørs jo veldig på hvordan jenta er og oppfører seg. Jeg vet om flere som sier at de liker og være med gutter pga. de er chille og det er mindre drama, men jeg vet at disse jentene eeelsker oppmerksomhet og går med kløfta langt oppi haka, så ja..døm selv.
Vulpes Skrevet 30. april 2014 #32 Skrevet 30. april 2014 Jeg har ingen problemer med jenter som kun har guttevenner, men jeg har derimot et problem med jenter som mener at alle andre jenter er kjipe. Snakk om være forhåndsdømmende og forutinntatt. 1
SardintrollReturns Skrevet 3. mai 2014 #33 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har flere kamerater enn venninner, men har kun med interesser å gjøre, og det stopper der.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #34 Skrevet 4. mai 2014 Etter min mening er gutter mye "enklere" en jenter. Godt å slippe baksnakkingen, falske smil etc. etc. av og til. Tror nok det er flere som tenker slik Anonymous poster hash: e6b6e...159
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #35 Skrevet 4. mai 2014 Jente uten jentevenner er som regel et faresignal. Normale jenter har jentervenner. Anonymous poster hash: 2a97b...1d8
Spaghetti Skrevet 4. mai 2014 #36 Skrevet 4. mai 2014 Ingen? Anonymous poster hash: a1933...e39 Virkelig? 7 minutter?
miramis Skrevet 4. mai 2014 #37 Skrevet 4. mai 2014 "I only hang out with guys because its less drama" https://pbs.twimg.com/media/BjhsxG_CMAAJk7G.jpg De jeg kjenner som sier slikt, er bare med menn fordi alle av samme kjønn misliker de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå