AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Det er alltid så morsomt å lese i tråder om folk som tabber seg ut, eller opplever rare ting med andre mennesker. Har det skjedd noe med deg i det siste? Har dessverre ikke så mye morsomt å komme med selv, men ble kjempeflau i påsken da jeg trodde jeg var alene på lesesalen og gikk på toalettet for å bæsje og i det jeg kommer ut så står det noen utenfor å vente på å komme inn. Og det stinket.. Bruker kun å bæsje hjemme, men akkurat den dagen drakk jeg kaffe så jeg måtte bare. En studievenninne av meg hadde mensflekk på buksen i forrige uke. Hun var jammen flau da vi endelig skjønte hvilken flekk det var hun hadde på buksen Samboeren min skulle ta en slurk av vannflasken da han var ute og gikk tur og mens han drakk så tryna han så lang han var. Foran en hel haug med folk som satt i parken og koste seg i solen. Han var så flau da han kom hjem, hull på buksen fikk han også, stakkars Har du noen historier? Anonymous poster hash: 9cd56...f53 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Vel, jeg var skikkelig full i går, ødela mobilen min og gikk rundt og surra i 3 timer. Jeg husker ingenting og aner ikke hva jeg har gjort! Fylleangst! Anonymous poster hash: ee89e...a72
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Vel, jeg var skikkelig full i går, ødela mobilen min og gikk rundt og surra i 3 timer. Jeg husker ingenting og aner ikke hva jeg har gjort! Fylleangst! Anonymous poster hash: ee89e...a72 Ai shit, den er lei. Du får trøste deg med at studier viser at som regel får ikke folk med seg så mye som hva man ofte føler selv. De fleste er mest opptatt av seg selv, spesielt når de er fulle Anonymous poster hash: 9cd56...f53 1
fargestift Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Jeg var på quiz, følte jeg hadde dårlig tid da jeg gikk fra doen og lå plutselig langflat oppå et bord. Herregud, det var et skikkelig elegant fall. Jeg var så flau, fordi alle lo jo av meg på utestedet. Jeg har aldri løpt så fort ut av sted som da og hadde lyst til å legge meg i snøen og ligge der til jeg døde. Mest fordi crushen min var der, haha! Tar meg selv i å le av nå i hverdagen og blir skikkelig flau
embla1807 Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Jeg ringte eksen på fylla i går(flere ganger!), han tok ikke telefonen. Når jeg våknet i dag hadde jeg lyst til å hoppe utfor et stup. Utrolig flaut, siden vi ikke har hatt kontakt på over 1 år..
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Flere? Anonymous poster hash: 9cd56...f53
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Kanskje ikke en kjempestor tabbe, men allikevel litt kleint/teit/komisk.. Hadde sex med en mann for en stund siden. Han stod på kne foran meg i sengen, så skulle jeg løfte opp beina mine slik at de skulle ligge oppå skuldrene til denne mannen. Jeg ble litt overivrig og presterte å sparke til kjeven/munnen hans, slik at det så ut som han hadde gått på den Restylane-smellen (han ble blå og begynte å blø). Det gjorde nok vondere enn han ga uttrykk for. Akten fortsatte heldigvis, men stemingen var så där etterpå Anonymous poster hash: 89e5f...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå