Gå til innhold

Tips til hvordan nybakt mor kan kle seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger tips til hva jeg kan kle meg i rett og slett:-)

Er nybakt mamma (for ca 3,5 mnd siden), har littegrann mage enda, er kun 163 cm høy.

Trenger tøy man kan amme i, og synes at ammetoppene fra H&M er litt kjedelig å skulle gå med de neste 6-9 månedene. Er det noen som har noen gode tips til meg?

Anonymous poster hash: 1d4b9...1ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen tips, men jeg ville gjerne gratulere deg! :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger tips til hva jeg kan kle meg i rett og slett:-)

Er nybakt mamma (for ca 3,5 mnd siden), har littegrann mage enda, er kun 163 cm høy.

Trenger tøy man kan amme i, og synes at ammetoppene fra H&M er litt kjedelig å skulle gå med de neste 6-9 månedene. Er det noen som har noen gode tips til meg?

Jeg har ikke ammetopper, men kler meg i skjørt/genser eller bukse/genser. Bruker singlet eller løse trøyer under.

Anonymous poster hash: 465a1...27e

Skrevet

Hvorfor sier folk nybakt egentlig? Høres ut som en kake.

Gratulerer forresten.

• Liker 2
Skrevet

(Hverdags)Kjoler med knapping eller glidlås foran fungerer veldig greit til amming. Tights er jo fint til, samtidig godt og behagelig. Jeg brukte mammatights fra graviditeten noen uker etter fødsel også. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noen tips, men jeg ville gjerne gratulere deg! :blomst:

TS her, tusen takk :-D

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sier folk nybakt egentlig? Høres ut som en kake.

Gratulerer forresten.

Det er egentlig veldig rart. Iallefall med tanke på at den nybakte (kake)moren nettopp har hatt en bolle i ovnen.

Anonymous poster hash: 202b7...54f

Skrevet

Gratulerer!

Selv brukte jeg bluser/skjorter med knepping, kjoler med knepping + cardigan, eller genser med utringet singlet under (da dro jeg opp genseren, ned singleten). Jeg brukte ikke spesielle amme-klær da jeg ikke syntes de var spesielt fine, og når de var fine var de gjerne hinsides dyre...

Ellers kjøpte jeg inn endel bukser/skjørt på salg som passet den daværende formen. Dette hjalp pà humøret mitt :fnise: ("let's be honest" som nybakt mamma har man ikke like lyst til å "bo" i graviditetsklærne lenger ^^)

• Liker 1
Skrevet

Inntil jeansene mine passer igjen, bruker jeg skjørt+ammetopp+cardigan, eller kjoler med knapper foran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...