Gjest Freckle Skrevet 27. april 2014 #21 Skrevet 27. april 2014 Glasserte epler? http://www.shireenlouw.com/staging/wp-content/uploads/2013/03/carmel-apples-605x340.jpg
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #22 Skrevet 27. april 2014 Vi hadde cupcake-bryllupskake. Nydelige cupcakes med mønstrete marsipanlokk. Veldig Manhattan, veldig urbant Fikk masse skryt og ALLE ble spist Anonymous poster hash: e69c1...6c1 Lololol! Herlig! Til TS, gjør som du vil. Det kommer ikke til å ha noe å si. Du har jo fått veldig mange gode forslag her. Men en eventuell brudgom har kanskje en mening også? Anonymous poster hash: 18c74...b86 1
Babi Skrevet 28. april 2014 #23 Skrevet 28. april 2014 Jeg står ikke i fare for å bli gift, siden ingen vil ha meg. Men hvis det skulle skje da, så er det sånn at jeg liker ikke kake. Kan man la vær å ha bryllupskake eller er det rart? Anonymous poster hash: 682e9...5f4 For det første - slik tenkte jeg også for et knapt år siden. Og nå ser du at mitt bryllup nærmer seg med stormskritt joda noen vil ha deg også skal du se. Ang. kake - det hører naturlig med. Du selv trenger ikke spise det, men det finnes mange andre som liker kaker godt, og det er jo like mye gjestenes dag, så om ikke du selv så bør både din fremtidige partner og gjestene få kake på den store dagen 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #24 Skrevet 3. mai 2014 Vi hadde cupcake-bryllupskake. Nydelige cupcakes med mønstrete marsipanlokk. Veldig Manhattan, veldig urbant Fikk masse skryt og ALLE ble spist Anonymous poster hash: e69c1...6c1 Veldig tacky. Jeg hadde nok likevel skrytt for å være snill og grei. Anonymous poster hash: 6bec3...41e 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #25 Skrevet 3. mai 2014 Man må ingenting, men skal man ha bryllup, må man i hvert fall sørge for at gjestene føler seg vel og ivaretatt. Jeg hadde blitt dødsskuffet om det ikke var noe søtt etter maten. Brudekjole og marsipankake eller tradisjonell bryllupskake er ikke noe must, heller ikke tradisjoner som brudevals og brudeparet som tar det første stykket. Jeg hadde forresten blitt skuffet om det var cupcakes, for det smaker dritt, enda jeg egentlig liker alt som er søtt. Anonymous poster hash: 6bec3...41e 1
lillemy01 Skrevet 3. mai 2014 #26 Skrevet 3. mai 2014 Ble veldig nysgjerrig har du bilde av en av de cupcakene?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #27 Skrevet 4. mai 2014 Kaffe, konjakk og kake er noe jeg forventer meg. At du ikke liker kake er det ingen som bryr seg om. Dere må ikke stå og skjære opp en stor bryllupskake og bli fotografert, det er bare å ha flere mindre kremkaker og la gjestene forsyne seg. Anonymous poster hash: b6293...95f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #28 Skrevet 4. mai 2014 Veldig tacky. Jeg hadde nok likevel skrytt for å være snill og grei. Anonymous poster hash: 6bec3...41e Muffins (eller cupcakes) er jo noe de aller fleste liker, og man kan jo variere med både ingredienser/smak/fyll/glasur/pynt etc. Skjønner ikke hvorfor det er "tacky" at noen har en slik bryllupskake? Jeg er for øvrig enig i at man må ha noe søtt etter maten, og veldig mange setter pris på kake®. Du behøver jo ikke å spise kake selv? Anonymous poster hash: 1ad6a...e2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå