AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 http://side3.blogg.no/1398409519_dette_er_uten_tvil_de.html Syns måten i artikellen var betre enn i kommentartfeltet i det minste... Anonymous poster hash: 45ec9...29d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Oi, var noen fæle der! Venninna mi ble dumpa av typen via facebook mens han var med jobben i en annen by. Hun fikk en melding fra han midt på natta hvor det sto at han trengte litt tid for seg selv og ville være singel. Han hadde allerede satt seg som singel og skrevet en status om hvor mye han koste seg og sjekket inn på en strippeklubb. De hadde nettopp kjøpt hus og har to barn sammen. Anonymous poster hash: b692d...cb4 2
Kardashians Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Frisøren min ble dumpa over sms. De bodde sammen så var jo litt småkleint da han kom hjem og samboeren bare "fikk du meldingen min?". 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Jeg ble dumpet over sivilstatus på facebook. Han sa ingenting, bare endret den fra in a relationship til single mens jeg var på jobb en dag. Reagerte på at jeg fikk uvanlig mye meldinger den vakta (kjente bare vibreringen, fikk ikke sjekket), og da vakten var ferdig hadde jeg fått masse meldinger om "går det bra?? hva skjedde??" og jeg skjønte ikke hva greia var før jeg kom hjem og så det selv. Prøvde å ringe, sende meldinger, mail og alt mulig men han nektet å snakke med meg. Det er nå 6 år siden og jeg har fremdeles aldri fått svar fra han på hva som skjedde og hvorfor. Anonymous poster hash: 68c9c...245 4
Nuttery Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Det verste må være når de er utro og velger noen andre over deg.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Faen så idiot folk er. Jeg ble ikke direkte dumpa da, men jeg holdt på med en fyr som tidligere hadde holdt på med ei i samme vennegjeng som han vanket i. Det var langhelg og vi var ute torsdagen, da ble jeg med han hjem på nachspiel og overnattet (ingenting seksuelt som skjedde men vi klina og sov i samme seng). Hun som han tidligere hadde holdt på med virket som hun var interessert i han igjen, men det var hun som hadde kuttet han ut, og han oversåg hennes tilnærmelser (dette var på nachspielet). Søndag var jeg i sentrum med ei venninne og de kom kjørende og parkerte utenfor en kiosk. Jeg reagerte ikke noe på at hun satt i bilen for de vanket som sagt i samme vennegjeng så jeg smilte og vinket og gikk forbi. Snur meg etterhvert for jeg regnet med vi kom til å vinke til hverandre idet han steg ut av bilen. Men han steg ut av bilen på en utrolig merkelig måte slik at han hadde konstant ryggen til. Jaja tenkte jeg, det er vel litt kleint hele greia siden hun er der også. Dagen etterpå fikk jeg vite at han og hun hadde blitt sammen den søndagen. Ble lei meg, men nå er jeg bare veldig glad. Kom over han og har verdens beste samboer som jeg har vært sammen med i flere år. Det er slutt mellom han og henne nå, men de var sammen i mange år de også så det var nok ekte kjærlighet fra hennes side og ikke bare sjalusi fordi han holdt på med meg. Anonymous poster hash: fc1f2...c3b
Gjest Chloe87 Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Det var meget spesielt å bli dumpet fordi eksen heller ville ruse seg..
Sapientia Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 Jeg kom hjem en dag og alle tingene til eksen var borte, ikke fikk jeg tak i ham heller. Men han ringte til slutt da og sa han dumpet meg. Sånn for sikkerhetsskyld var dette på bursdagen min og det fantes ingen forvarsler. Han lot meg også stå igjen med felles regninger for ganske mange tusen. Skikkelig kjernekar han der... Det var ikke første gang han dumpet meg akkurat, men det var siste. For ikke lenge etterpå sa jeg at nå var det slutt.
Babi Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Jeg ble dumpa over msn, fordi jeg ønsket å feire jul med han... Hadde ingen andre å feire jul med og trodde ikke det var så big deal om jeg kom. Men det var det altså. Ellers brukte han det som unnskyldning for å dumpe meg men hadde egentlig andre årsaker.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #11 Skrevet 30. april 2014 Jeg ble dumpet uten noen forvarsel, uten ett ord, ingenting. Han bare ditchet meg, rett og slett. Det som gjorde det hele litt morsomt var at det siste han sa til meg var "jodaa" til at han savnet meg mest. I call bullshit haha. Fucking idiot. Anonymous poster hash: 1c9fb...e79
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #12 Skrevet 30. april 2014 Minn stakkars datter ringte oppløst i formiddag og fortalte at kjæresten hadde slått opp. Russetiden hans begynner i dag... Nisse! Anonymous poster hash: b2d8c...bdf
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #13 Skrevet 30. april 2014 *Min... Anonymous poster hash: b2d8c...bdf
Gjest Corto Maltese Skrevet 30. april 2014 #14 Skrevet 30. april 2014 En tideligere venn av meg dumpa dama si da hun fikk kreft.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #15 Skrevet 30. april 2014 Jeg har vært en virkelig kjip en, for jeg dumpa ene dama mi via SMS i sinne. Mens jeg var på jobb og hadde en meget stressfull arbeidsøkt med null muligheter til å hverken ringe eller sende spesielt mye SMSer, så fikk jeg vel en sånn 10-15 SMS den natten med forskjellige innehold på "Er det slutt?". Siden det hadde vært ekstremt mye drama med henne de siste ukene, så ble jeg så sur til slutt at jeg skrev bare "JA!" tilbake. Virkelig ufin måte å gjøre det på, men man må da søren meg få lov til å være på jobb og ikke være tilgjengelig på telefon til en hver tid uten at det skal bli drama av det... Anonymous poster hash: 429fd...bc6
idapia89 Skrevet 30. april 2014 #16 Skrevet 30. april 2014 Helt utrolig hvor slemme noen kan være mot den de har vært sammen med.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #17 Skrevet 30. april 2014 En tideligere venn av meg dumpa dama si da hun fikk kreft. Hvordan skjedde det? Anonymous poster hash: b8b4f...882
Gjest Tris Skrevet 30. april 2014 #18 Skrevet 30. april 2014 En tideligere venn av meg dumpa dama si da hun fikk kreft. Hvordan gikk det med henne?
Euphemia Skrevet 30. april 2014 #19 Skrevet 30. april 2014 En tideligere venn av meg dumpa dama si da hun fikk kreft. er så glad for at det er en tidligere venn!
Gjest Corto Maltese Skrevet 30. april 2014 #20 Skrevet 30. april 2014 Hvordan skjedde det? Anonymous poster hash: b8b4f...882 Hun fortalte at hun hadde fått kreft dagen etter sendte han en sms og sa det var slutt. Jeg har aldri spurt om detaljer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå