Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #1 Skrevet 10. juni 2004 Hei. Jeg skal lage kirkeprogram, men får det ikke til. Programmene skal være A4-ark brettet på midten - slik at hver side er som et A5-ark. Men hvordan i all verden klarer jeg å få skrevet på tvers av A4-arket? :klø: Jeg trodde det var en eller annen helt enkel ting man gjorde for å snu dokumentet, men jeg finner ikke ut av det. Håper dere skjønner hva jeg mener, og at noen flinke KG-damer kan hjelpe litt.
Ingeborg Skrevet 10. juni 2004 #2 Skrevet 10. juni 2004 Hvis du skriver i Word - velg skriv ut og egenskaper, og så finner du et ikon som ser ut som et liggende ark. Verre er det ikke!
droopseley Skrevet 10. juni 2004 #3 Skrevet 10. juni 2004 Jepp, bare gå på fil, deretter print setup og velge Landskap. Du ser det enkelt der
AugustBrud'04 Skrevet 10. juni 2004 #4 Skrevet 10. juni 2004 Hvis du er i et word-dokument så kan du gå på Fil og Utskriftsformat, deretter på papirstørrelse og velg liggende. Så går du på Format og spalter og velger 2 spalter. (velg gjerne avstand 5 cm så blir det ganske jevnt justert - dette er lurt hvis std. i dokumentet er 2,5 på venstre og høyre marg - pleier å være det.) Hvis du velger Vis og utskriftsoppsett så er det lettere å se hvordan det blir. Huff, håper dette ble noenlunde forståelig, ellers må du bare si i fra så skal jeg prøve å hjelpe mer.. Lykke til da!
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #5 Skrevet 10. juni 2004 Tusen takk. Visste at det ikke var vanskelig, men klarte ikke å finne ut av det. Da er det bare å sette i gang med kirkeprogram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå