Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske ny i mineralpudderets verden, og skjønte ikke på forhånd hvor stress det er å reise med. Jeg reiser veldig mye og hver gang ender alt pudderet opp på oversiden av "risten" i boksen, som igjen byr på søl osv ved åpning av boksen og bruk. Er det en hemmelig løsning på dette som alle andre har skjønt enn meg?
Snakker da om sånn her boks: bareminerals.jpg

Anonymous poster hash: 5d403...0d0
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Du vet at du kan skyve den igjen slik at pudderet ligger lukket?

AnonymBruker
Skrevet

Det samme skjer med meg også, selv om jeg skyver igjen over de små hullene OG lukker boksen. Tror det har noe med trykket å gjøre..Har desverre ingen tips selv, men det er utrooolig frustrerende.

Anonymous poster hash: b7976...55f
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er mulig, er ingenting å vri på..

Anonymous poster hash: 5d403...0d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta teip foran hullene før du reiser.

Anonymous poster hash: d06ba...2fd
  • Liker 1
Gjest constance90
Skrevet

Tror ikke det er mulig, er ingenting å vri på.. Anonymous poster hash: 5d403...0d0

Jeg kan blande mellom Id og Bare. Min tidligere kunne jeg vri på

AnonymBruker
Skrevet

For meg så gjør det ingenting at pudderet blir blandet i hele boksen. Det er jo bare til å lukke opp forsiktig, for så å putte litt pudder oppi lokket. :)

Anonymous poster hash: be71b...d17
Skrevet

Om jeg ikke husker feil så er det bare på de store boksene man kan skyve den igjen, så om TS har en liten så går ikke det

Skrevet

Jeg kan blande mellom Id og Bare. Min tidligere kunne jeg vri på

Jeg har 'Bare' og den kan man vi på slik at hullene tettes. Jeg har reist mye med pudderet og aldri hatt problemer med at det kommer opp når det er stengt :)

AnonymBruker
Skrevet

Neste gang stikker du hull på plastikken på bare noen av hullene. Når kan du sette tape over og stikke hull i noen av hullene på tapen. Jeg tror ikke id bare minerals sine bokser har en slik som man kan skru igjen på i det hele tatt. Kanskje du kan kjøpe en tom boks og helle over til en med skrulokk? Jeg vet de selger tomme bokser på tikei.no, men jeg vet ikke om de har en slik. Ellers finner du vel kanskje på ebay?

Anonymous poster hash: 1c71d...910
Skrevet

Jeg pleier bare å riste boksen litt før jeg åpner den, slik at pudderet havner nedi igjen?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...