AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Trenger virkelig råd angående en sak, jeg har vært kunde i over 20 år i denne banken, og for noen dager siden kontaktet jeg de for å få et forbrukslån på 10 tusen kroner. jeg fikk ikke dette innvilget på grunn av en inkasso sak jeg hadde i 2009( det var et bankkort jeg hadde overtrukket, men ble gjort opp på 2 måneder., .. dette var da alså grunnen til at jeg ikke fikk dette forbrukslånet og tenkte det er greit..MEN saksbehandler sa også, du blir for alltid å slite med å få lån "hos oss" så vil dette si at saksbehandler og banken ikke ønsket meg som kunde lenger pga denne saken?? Jeg vet jo om flere som har hatt større økonomiske problemer enn meg å fått hjelp i samme bank?! noen som har opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: af6f3...94b
Gjest Blondie65 Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Dette er dessverre realiteten: har man ødelagt kundeforholdet til en bank så blir en slitende med det. Det er også fullt lovlig. Skift bank dersom dette er noe du ikke kan leve med. Ellers finnes jo Lendo.no.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Ok, jeg reagerte bare på at jeg har vært der kunde hele livet mitt, å ingen er perfekt så trodde jeg virkelig banken så på min faste inntekt og at jeg har ikke hatt NOE overtrekk siden den gangen saksbehandler snakket om, men da skjønner jeg hvordan dette fungerer å skal bytte bank imorgen, så takk for kjapt svar! Anonymous poster hash: af6f3...94b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå