AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Jeg har datet ca 6 menn siste halvåret, og i vinter var jeg lei og tok pause. Mener dere at det er bra å ta litt pause en stund? Jeg følte jeg trengte det for jeg hadde blitt mye såret, og orket det ikke mer. Det gjorde meg så veldig sliten og stresset. Anonymous poster hash: 600a6...68c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Jeg følte det også sånn og gjorde det samme som deg. Orket ikke mer og tenkte at selv om jeg mistrives som singel, får jeg bare satse på å møte en hyggelig mann sånn tilfeldigivis irl. Anonymous poster hash: 7ef67...5f4 1
Gjest Tris Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Følte du behov for en pause fra datingen så er det bra for deg. Når du er klar for det igjen, lykke til! Jeg har vært singel selv i noen måneder, og jeg har ikke datet. Det orker jeg ikke. Men en vakker dag, kanskje..? 1
Teethgrinding Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Man kan fort få tunnellsyn. Jeg syns det høres veldig smart ut med pause. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Jeg følte det også sånn og gjorde det samme som deg. Orket ikke mer og tenkte at selv om jeg mistrives som singel, får jeg bare satse på å møte en hyggelig mann sånn tilfeldigivis irl. Anonymous poster hash: 7ef67...5f4 Ja, jeg hater å bli såret. Jeg hater å bli avvist på dater, eller etter flere dater. Det gjør at jeg mister så utrolig mye energi, og tro. Derfor så synes jeg at en pause er deilig! Anonymous poster hash: 600a6...68c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Man kan fort få tunnellsyn. Jeg syns det høres veldig smart ut med pause. ja, det er det jeg har fått. Jeg ser alt sort, og tror dårlig om meg selv, og derfor har det vært deilig å roe ned med en pause.Kjenner jeg har det bedre sånn enn med stadige sårelser. Anonymous poster hash: 600a6...68c 1
Marie90 Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Ja. Jeg synes personlig 6 menn på et halvår virker som ganske mye. Det er selv sjelden jeg treffer noen jeg liker og sier ja til en date, så det går en stund mellom hver. Men som nevnt over, man kan bli litt stuck i et tankesett eller involvert med en type menn slik at man bare må trekke seg unna. Og uansett hvor klisjefylt det hoeres ut, så må man faktisk bli fornoyd med seg selv og ha det bra i eget selskap for å ha det bra med andre.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Jeg ble så lei av dette med at man bygger opp en slags forventning selv om man prøver å ha en tilbakeholde og avslappet innstilling til de man skal møte. Innerst inne tenker man "kanskje HAN er den rette mannen". Da er det så utrolig kjedelig og slitsomt å bli skuffet gang på gang på gang, også de gangene det er en selv som ikke vil ta kontakten videre. Og om man blir dumpet av daten, så sårer det stoltheten litt også. Å gå gjennom dette mange ganger på kort tid er utrolig slitsomt. Jeg er utrolig lei singellivet og savner veldig en kjæreste. Dette til tross for at jeg også trives i eget selskap. Likevel er det ikke aktuelt å bli sammen med noen bare for å bli det. Føler jeg ikke at det er riktig, så er jeg heller alene. Anonymous poster hash: 7ef67...5f4
Sophie-Ann Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Jeg har også pause, det vil si, jeg er usikker på om jeg noen gang skal starte å søke aktivt igjen, er så lei av spillet og rare mannfolk. (Vet at jenter er like ille)
EnKoppTe Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Jeg har hatt pause fra dating i 2 år nå pga kjærlighetssorg. Er ikke sikker på om jeg blir klar for dating igjen ever, for er så dritlei av å bli skuffet. Har hatt sånne pauser før, en gang på nesten 5 år. Husker det som en veldig god, produktivo g bekymringsløs periode.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 Må bare spørre hvor gamle dere er? Det må virkelig være inn å date nå i forhold til det det var for 20 år siden. Dater aldri jeg!Anonymous poster hash: 950a0...b9a
EnKoppTe Skrevet 27. april 2014 #12 Skrevet 27. april 2014 Må bare spørre hvor gamle dere er? Det må virkelig være inn å date nå i forhold til det det var for 20 år siden. Dater aldri jeg!Anonymous poster hash: 950a0...b9a Kanhende ting har forandret seg, ja. Jeg er 33 år forresten
sjonkelrolf Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 Jeg har også hatt datingpause siden i fjor høst. Gikk rett og slett lei, og har ikke vært aktiv siden. Fokuserer bare på meg og mine ting nå.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #14 Skrevet 27. april 2014 Jeg ble singel for 2 mnd siden og de første ukene var jeg på mange dater. Med 3-4 forskjellige. Det var rett og slett travelt. Digget det i starten, følte meg populær, opptatt (slapp sitte hjemme alene) og det var digg med oppmerksomheten. Nå er jeg drittlei. Den første daten og to er alltid kjekke, SÅ begynner hodebryet "liker han meg?", "liker jeg han", "hvorfor sa han/gjorde han det?", "hvorfor skriver han ikke?", "syns han jeg var kjedelig?", "er han bare ute etter kroppen min?" osv osv OSV. Blir gal! Jeg føler meg så utrolig usikker på om jeg er god nok. Det tærer på, det er slitsomt. Gikk i perioder bare og nistirret på tlf i håp om å få sms fra fyren jeg datet dagen før. Humøret gikk opp og ned. Orker det ikke mer, nå må jeg ha pause. Stakkars de guttene jeg har snakket med i det siste, de tror vi skal møtes snart, men jeg orker ikke. Anonymous poster hash: 2edd4...372
Knirke Skrevet 27. april 2014 #15 Skrevet 27. april 2014 Må bare spørre hvor gamle dere er? Det må virkelig være inn å date nå i forhold til det det var for 20 år siden. Dater aldri jeg!Anonymous poster hash: 950a0...b9a Det er bare det at for 20 år siden så kalte man ikke å møte det motsatte kjønn for "dating". De hadde sikkert et annet ord på det, men prinsippet er det samme. Jeg har hatt pause i noen måneder, og må ta meg i nakken og begynne på igjen. Veldig umotivert, men jeg kan jo ikke sitte på ræv til jeg blir 80 og vente på at noen bare skal komme "rekende på ei fjøl"
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #16 Skrevet 27. april 2014 Det går begge veier. Man kan fokusere mer på seg og sitt, hobbyer, trening etc. På en annen side har jeg nok tatt noen år for lenge, motivasjonen til å date er merkelig nok ikke stor... Anonymous poster hash: 6afc2...ac0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Om en pause er bra eller ei, kommer litt an på. Ikke ta årevis med pause slik at du plutselig er 37 og den biologiske klokken nesten har stoppet opp. Anonymous poster hash: c76ca...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå