AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #21 Skrevet 28. april 2014 Enda en som aldri har vært borti stor kuk... Problemet er ikke at man ikke får på kondomet, men at det blir sittende for stramt, noe som hemmer blodtilstrømmingen og øker faren for sprekk. Større donger får du både på gratiskondomer.no og alle sexbutikker/kondomeri. Anonymous poster hash: 4c665...bc4 Sittende på for stramt... ... Et kondom som er testet med 5 liter vann??? La oss si storpikken din tar en liter . Eller 1 1/2 liter, alle har vel sett en stor colaflaskes størrelse... Da har du fortsatt 3 1/2 liter å gå på. Joda, ser at det blir svært stramt, ja . Fyll et kondom med 4 liter vann og kjenn om det er stramt. Eller trekk det utenpå en colaflaske og kjenn da. Mye å gå på? Jepp Alt dette er fakta. Så kan dere sitte der med de innbilte kjempepikkene deres . Ps: min pikk er 17,5 cm og 13 rundt. Anonymous poster hash: bae69...6cf
MantaRay Skrevet 28. april 2014 #22 Skrevet 28. april 2014 (endret) Sittende på for stramt... ... Et kondom som er testet med 5 liter vann??? La oss si storpikken din tar en liter . Eller 1 1/2 liter, alle har vel sett en stor colaflaskes størrelse... Da har du fortsatt 3 1/2 liter å gå på. Joda, ser at det blir svært stramt, ja . Fyll et kondom med 4 liter vann og kjenn om det er stramt. Eller trekk det utenpå en colaflaske og kjenn da. Mye å gå på? Jepp Alt dette er fakta. Så kan dere sitte der med de innbilte kjempepikkene deres . Ps: min pikk er 17,5 cm og 13 rundt. Anonymous poster hash: bae69...6cf Dette er direkte provoserende lesing. Jeg sier ikke jeg har behov for XXL-kondomer - men det er mye, mye mer behagelig. Penisen min har en omkrets som er langt utover normalen, og etter å ha tatt på en vanlig kondom - som forresten er et strev, da kjæresten må bruke to fingrer på hver hånd for å dra den ut og så dra den over - altså ikke rulle den på vanlig, for å få den på, så kjennes det ut som om ringen skjærer seg inn i huden. Det er en merkbar og ubehagelig sensasjon, og du ser at ringen "graver" seg inn i penisen min etter at kondomet er satt på. Jeg har gjennomført samleie med normal kondom uten at kondomet har revnet, og det er ikke en veldig stor forskjell på størrelsene på kondomene (det er nok mange menn som kjøper for å føle seg kar), men ikke kom her og si at det ikke er ubehagelig med en for liten kondom fordi en kondom kan romme fem liter vann. Vannet har ingen nerver. Endret 28. april 2014 av MantaRay 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #23 Skrevet 28. april 2014 Dette er direkte provoserende lesing. Jeg sier ikke jeg har behov for XXL-kondomer - men det er mye, mye mer behagelig. Penisen min har en omkrets som nærmer seg en ølboks, og etter å ha tatt på en vanlig kondom - som forresten er et strev, da kjæresten må bruke to fingrer på hver hånd for å dra den ut og så dra den over - altså ikke rulle den på vanlig, for å få den på, så kjennes det ut som om ringen skjærer seg inn i huden. Det er en merkbar og ubehagelig sensasjon, og du ser at ringen "graver" seg inn i penisen min etter at kondomet er satt på. Jeg har gjennomført samleie med normal kondom uten at kondomet har revnet, og det er ikke en veldig stor forskjell på størrelsene på kondomene (det er nok mange menn som kjøper for å føle seg kar), men ikke kom her og si at det ikke er ubehagelig med en for liten kondom fordi en kondom kan romme fem liter vann. Vannet har ingen nerver. Da er nok du en av de famøse "storkarene" da. En ølbokspikk er ikke å spøke med. Best du ikke peiser for hardt på dama di, fort hun revner er jeg redd. Skal tro deg om du legger ut en liten videosnutt av pilsbeistet her mens du sier " hei, hei kvinneguiden" og kipser 5 ganger. Bare for å bevise at det er deg, liksom . Anonymous poster hash: bae69...6cf
MantaRay Skrevet 29. april 2014 #24 Skrevet 29. april 2014 Da er nok du en av de famøse "storkarene" da. En ølbokspikk er ikke å spøke med. Best du ikke peiser for hardt på dama di, fort hun revner er jeg redd. Skal tro deg om du legger ut en liten videosnutt av pilsbeistet her mens du sier " hei, hei kvinneguiden" og kipser 5 ganger. Bare for å bevise at det er deg, liksom . Anonymous poster hash: bae69...6cf Leste du innlegget mitt? Jeg sa at XXL-kondomer ikke er nødvendige, men er hakket mer behagelig. Ikke heng deg opp i detaljer. Du skjønner like godt som meg at det ikke er noe ønskelig å legge ut en offentlig video med stemme og kropp på et offentlig forum som alle kan se. Dersom du har så fabelaktig lyst til å se en annen mann penis, som forresten sa seg enig i utsagnet ditt om at kondomer er meget fleksible, så får du heller være så dristig og sende meg en PM, for dette er kleint. Det handler ikke om størrelsen på pikken din eller pikken til noen andre her inne - det handler om å hjelpe noen som føler ubehag i forhold til det å bruke kondomer i normal størrelse. Om det ikke er din erfaring, er det helt fint, men det skal også være mulig å ha motsigende erfaringer uten å måtte forsvare egen kropp eller bevise noe. Ærlig talt. 4
goldenstove Skrevet 29. april 2014 #25 Skrevet 29. april 2014 Men kjære vene, mantaray har jo rett. Putter du noen liter vann ned i et kondom så sier det jo seg selv at den holder, det betyr jo ikke at det vannet hadde hatt det noe behagelig hvis det var fylt til randen av nerver på samme måte som en penis. Blir jo som å putte på en ballong bare fordi den blir stor når du fyller den med luft. Uansett, jeg har ikke penis, men den tidligere partneren min kom med en enorm kjærlighetserklæring da jeg introduserte han for durex sin comfort etter han hadde prøvd alt av Rfsu sine. Kjøpte på nett, selges sikkert i en sexbutikk nær deg og. Så får du nå bare prøve deg fram:) 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #26 Skrevet 29. april 2014 Sittende på for stramt... ... Et kondom som er testet med 5 liter vann??? La oss si storpikken din tar en liter . Eller 1 1/2 liter, alle har vel sett en stor colaflaskes størrelse... Da har du fortsatt 3 1/2 liter å gå på. Joda, ser at det blir svært stramt, ja . Fyll et kondom med 4 liter vann og kjenn om det er stramt. Eller trekk det utenpå en colaflaske og kjenn da. Mye å gå på? Jepp Alt dette er fakta. Så kan dere sitte der med de innbilte kjempepikkene deres . Ps: min pikk er 17,5 cm og 13 rundt. Anonymous poster hash: bae69...6cf 13 cm er jo nært gjennomsnittsomkretsen så da skjønner jeg at normale kondomer passer deg. Hva andre passer kan jo ikke du vite med mindre du har prøvd å tre en kondom på en annen mann med en større penis enn deg. Kjæresten min sin penis er 16 cm i omkrets og da vi kjøpte kondomer for første gang, som var av den normale typen, fikk vi ikke den på. Den var så trang rundt penisroten at den ikke satt der den skulle og under samleiet ble den dratt av. Itillegg kjente han stort ubehag, noe som ikke skjer med en kondom som er tilpasset tykkere peniser. Kondomer kan nok fylles opp ganske mye ja, men det er jo fordi de skal være sterke og sikre. Ringen rundt er mye trangere og kan føre til ubehag på en sensitiv kroppsdel som penis. Anonymous poster hash: ae829...30f 2
Tøytigern Skrevet 29. april 2014 #27 Skrevet 29. april 2014 Sittende på for stramt... ... Et kondom som er testet med 5 liter vann??? La oss si storpikken din tar en liter . Eller 1 1/2 liter, alle har vel sett en stor colaflaskes størrelse... Da har du fortsatt 3 1/2 liter å gå på. Joda, ser at det blir svært stramt, ja . Fyll et kondom med 4 liter vann og kjenn om det er stramt. Eller trekk det utenpå en colaflaske og kjenn da. Mye å gå på? Jepp Alt dette er fakta. Så kan dere sitte der med de innbilte kjempepikkene deres . Ps: min pikk er 17,5 cm og 13 rundt. Anonymous poster hash: bae69...6cf Slutt å tull. Du vet åpenbart ikke hva du snakker om. Årsaken til at et kondom sprekker kommer av at størrelsen som er valgt er for liten. At kondomer sprekker skjer ganske ofte. TS, du kan forsøke et apotek. 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #28 Skrevet 29. april 2014 Ps: min pikk er 17,5 cm og 13 rundt. Anonymous poster hash: bae69...6cf Nettopp, du har en helt gjennomsnittlig kuk, som passer i gjennomsnittlige kondomer, takk for at du beviste poenget mitt. Kanskje du skal overlate til de av oss som har vært borti noe over snittet å uttale seg om dette? Anonymous poster hash: 4c665...bc4 2
Tøytigern Skrevet 29. april 2014 #29 Skrevet 29. april 2014 Kondomer kan nok fylles opp ganske mye ja, men det er jo fordi de skal være sterke og sikre. Ringen rundt er mye trangere og kan føre til ubehag på en sensitiv kroppsdel som penis. Anonymous poster hash: ae829...30f I tillegg til at det blir stramt rundt penisroten blir det trangere rundt hele penis og den lille lommen til sæden øverst foran penishodet blir lite fleksibel. Alt dette fører til at man føler lite eller ingenting under sex annet enn at kondomer er ubehagelige på og frykten for at de kan skli av eller sprekke. I tillegg føles det gjerne vanskelig å få sæden ut under orgasmen/ved ejakulasjon. Noe som ødelegger lysten til å bruke kondomer for ever. Da er det faktisk bedre å erkjenne at man trenger en annen størrelse. 2
Tøytigern Skrevet 29. april 2014 #30 Skrevet 29. april 2014 gratiskondomer.no Anonymous poster hash: 876b3...7dd Hvis man forsøker der, så kan man prøve litt ulike ting gratis og finne ut hva man behøver og foretrekker.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #31 Skrevet 29. april 2014 Vi prøvde kondomer fra gratiskondomer.no og da fikk vi de vanlige. Vi tar den på sånn som lært, og penisen blir både klemt og blå. Og da mener jeg BLÅ. Det er utrolig vanskelig å ha sex når du så åpenbart ser at tingen som blir presset inn i deg ser ut som en kvalt agurk.. Så han kjøpte seg noen større fra Kondomeriet(?) og da så den faktisk ut som en penis igjen! Så jo. Det er ganske åpenbart forskjell i størrelsene, ikke alle har fingerpenis. (Går på p-piller nå, så dette er litt tilbake i tid) Anonymous poster hash: e21db...3a6 2
Tøytigern Skrevet 29. april 2014 #32 Skrevet 29. april 2014 Vi prøvde kondomer fra gratiskondomer.no og da fikk vi de vanlige. Vi tar den på sånn som lært, og penisen blir både klemt og blå. Og da mener jeg BLÅ. Det er utrolig vanskelig å ha sex når du så åpenbart ser at tingen som blir presset inn i deg ser ut som en kvalt agurk.. Så han kjøpte seg noen større fra Kondomeriet(?) og da så den faktisk ut som en penis igjen! Så jo. Det er ganske åpenbart forskjell i størrelsene, ikke alle har fingerpenis. (Går på p-piller nå, så dette er litt tilbake i tid) Anonymous poster hash: e21db...3a6 Det er jo meningen man skal krysse av og velge? Har iallefall jeg gjort.
Tøytigern Skrevet 29. april 2014 #33 Skrevet 29. april 2014 Velger man "ulike størrelser" kan man prøve hvem som er best. https://www.helsenorge.no/Helseogsunnhet/Sider/gratiskondomer.aspx
Tøytigern Skrevet 29. april 2014 #34 Skrevet 29. april 2014 Det er minimal forskjell på de og vanlige, er bare litt større i tuppen. Man må egentlig kjøpe fra utlandet. TS: ikke bli lurt av at de heter "xxl", det betyr bare at de er noen få millimeter større. Les dimensjonene. Det er en forskjell på ca.3 mm ja. Ikke mye. TS: Her er en oversikt over de dimensjonene som er å få tak i. Grei lesning før man skal bestille seg noe over nett: http://contraception.about.com/od/malecondom/a/CondomSizeChart.htm Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #35 Skrevet 30. april 2014 Det er jo meningen man skal krysse av og velge? Har iallefall jeg gjort. Joda, men de hadde ikke alternativ før Da fikk du bare 20(?) røde, kvadratisk firkantede pakker med kondomer Anonymous poster hash: e21db...3a6 1
Tøytigern Skrevet 30. april 2014 #36 Skrevet 30. april 2014 Joda, men de hadde ikke alternativ før Da fikk du bare 20(?) røde, kvadratisk firkantede pakker med kondomer Anonymous poster hash: e21db...3a6 Ah, ok. Nå kan man altså krysse av i bokser.Mmen min erfaring er, som andre også påpeker, at siden de største bare er 3mm bredere enn de vanlige, utgjør ikke dette en spesielt stor forskjell..
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #37 Skrevet 30. april 2014 Ah, ok. Nå kan man altså krysse av i bokser.Mmen min erfaring er, som andre også påpeker, at siden de største bare er 3mm bredere enn de vanlige, utgjør ikke dette en spesielt stor forskjell.. 3 mm kan være akkurat det som skal til, 6mm er ganske mye når vi snakker omkrets. (De som passer standard, og tviler på at noen tenger noe større kan forøvrig bestille ekstra small, og prøve den, kanskje dere også får en aha-opplevelse.) Men jeg anbefaler alle som sliter med standard kondomer å få tak i mange forskjellige typer, og prøve i vei. De sværingene jeg har møtt har stort sett måttet prøve seg i gjennom et ganske stort sortiment, før de finner den perfekte kondomen, men når man først treffer er det helt klart verdt bryet. Og kjøp inn et større parti, når du først finner noe som er bra. Anonymous poster hash: 4c665...bc4 1
Sphynx Skrevet 30. april 2014 #38 Skrevet 30. april 2014 http://www.mysize-condoms.com/ Der har du i alle størrelser, du får måle på forhånd først. De selger de på Orion i Oslo eller også på Orion sin nettbutikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå