AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Hejhej Noen som vet hvor det selges kondomer som er en størrelse mer enn den normale butikk kondomen? takk Anonymous poster hash: 6ea19...0dd
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 gratiskondomer.no Anonymous poster hash: 876b3...7dd
Gjest Runforit Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Hejhej Noen som vet hvor det selges kondomer som er en størrelse mer enn den normale butikk kondomen? takk Anonymous poster hash: 6ea19...0dd Ja de har en pakke som heter "Grande" på butikken. Er grå pakke.
Gjest alegria Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 (endret) gratiskondomer.no, min samboer har for stor for de normale og bruker de som er ekstra store, hvis vi har sex med kondom. Endret 27. april 2014 av alegria
saradon Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Hejhej Noen som vet hvor det selges kondomer som er en størrelse mer enn den normale butikk kondomen? takk Anonymous poster hash: 6ea19...0dd Ja, man får kjøpt på apoteket.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Kondomeriet har. Anonymous poster hash: 87991...a48
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #11 Skrevet 28. april 2014 Rema 1000 poser, jeg De blir for korte, pluss at hjørne er ubehagelige og plasten for hard. De litt større sorte sekkene som folk samler løv i er bedre.Anonymous poster hash: a93dd...4ef
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #12 Skrevet 28. april 2014 Hejhej Noen som vet hvor det selges kondomer som er en størrelse mer enn den normale butikk kondomen? takk Anonymous poster hash: 6ea19...0dd Joda.... I og med at alle standardkondomer er testet med 5 liter væske før de blir solgt... Så regner jeg med at tissefanten din får plass i disse også . 5 liter, gutt. Er en del, det. Eller du kan tre en inn over hånden og underarmen din bare for å teste. Tipper jernet ditt uansett er mindre enn armen din ? Anonymous poster hash: bae69...6cf
miramis Skrevet 28. april 2014 #13 Skrevet 28. april 2014 Joda.... I og med at alle standardkondomer er testet med 5 liter væske før de blir solgt... Så regner jeg med at tissefanten din får plass i disse også . 5 liter, gutt. Er en del, det. Eller du kan tre en inn over hånden og underarmen din bare for å teste. Tipper jernet ditt uansett er mindre enn armen din ? Anonymous poster hash: bae69...6cf Haha, standard idiotsvar. Vet ikke helt jeg, er ikke en kuk litt mer følsom enn en arm? Har prøvd å ta vanlig kondom på to menn som var for stor, gikk virkelig ikke. ;-) Ja de har en pakke som heter "Grande" på butikken. Er grå pakke. Det er minimal forskjell på de og vanlige, er bare litt større i tuppen. Man må egentlig kjøpe fra utlandet. TS: ikke bli lurt av at de heter "xxl", det betyr bare at de er noen få millimeter større. Les dimensjonene. 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #14 Skrevet 28. april 2014 Haha, standard idiotsvar. Vet ikke helt jeg, er ikke en kuk litt mer følsom enn en arm? Har prøvd å ta vanlig kondom på to menn som var for stor, gikk virkelig ikke. ;-) Det er minimal forskjell på de og vanlige, er bare litt større i tuppen. Man må egentlig kjøpe fra utlandet. TS: ikke bli lurt av at de heter "xxl", det betyr bare at de er noen få millimeter større. Les dimensjonene. Og du kaller MITT svar for idiotsvar ?? Tror nok heller du må lære deg å ta på kondomer skikkelig. Så sant de ikke er større enn armen i videoen... . Anonymous poster hash: bae69...6cf
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #15 Skrevet 28. april 2014 Og du kaller MITT svar for idiotsvar ?? Tror nok heller du må lære deg å ta på kondomer skikkelig. Så sant de ikke er større enn armen i videoen... . Anonymous poster hash: bae69...6cf Du har nok har en micropenis, for ellers hadde du vist at kondomene som selges i dagvarebutikkene er for små for en normalt utstyrt mann. De større kondome som selges f.eks på Kondomeriet er noe helt annet. Det føles ikke som om du har penis i en skruestikke, som ikke er noen behagelig følelse.Anonymous poster hash: a93dd...4ef 4
miramis Skrevet 28. april 2014 #16 Skrevet 28. april 2014 Og du kaller MITT svar for idiotsvar ?? Tror nok heller du må lære deg å ta på kondomer skikkelig. Så sant de ikke er større enn armen i videoen... .Anonymous poster hash: bae69...6cf Le i vei, men finnes faktisk mennesker med andre behov enn deg (eller den lille kjæresten din). Er bare du som framstår som en idiot. Du kunne vel fint gått med sko to nummer for små? Går jo alltids an å dra de på. Pleasuremax fra durex er supre, men bruker ikke kondomer fast. 2
Daudaferd Skrevet 28. april 2014 #17 Skrevet 28. april 2014 Jeg klarer å tre en vanlig kondom over hodet, utrolig hvor mange som går rundt med monsterpeniser. Det verste jeg vet er sleske karer som kommer innom butikken og spør etter xl-kondomer med "glimt" i øyet.
miramis Skrevet 28. april 2014 #18 Skrevet 28. april 2014 Jeg klarer å tre en vanlig kondom over hodet, utrolig hvor mange som går rundt med monsterpeniser. Det verste jeg vet er sleske karer som kommer innom butikken og spør etter xl-kondomer med "glimt" i øyet. Penis er ganske sensitiv da, går vel an å tenke seg til at det ikke er digg med en kondom som er kjempestram og hemmer følelsen? Føler forresten med deg angående kleine kunder. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #19 Skrevet 28. april 2014 Jeg klarer å tre en vanlig kondom over hodet, utrolig hvor mange som går rundt med monsterpeniser. Det verste jeg vet er sleske karer som kommer innom butikken og spør etter xl-kondomer med "glimt" i øyet. Ja. Er mange av disse, visst . Men de får kjøpe seg større kondomer da, disse "storkarene". De trenger det heeeelt sikkert Henviser forøvrig fortsatt til videoen jeg la ved. Hadde dere hatt aldri så lite peil, vil dere se at en kan blåse opp en kondom ved kun å holde den ut av et bilvindu i fart. Hvordan i HIMMELENS navn kan dette da være for trangt for en pikk ?? Anonymous poster hash: bae69...6cf
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #20 Skrevet 28. april 2014 Joda.... I og med at alle standardkondomer er testet med 5 liter væske før de blir solgt... Så regner jeg med at tissefanten din får plass i disse også . 5 liter, gutt. Er en del, det. Eller du kan tre en inn over hånden og underarmen din bare for å teste. Tipper jernet ditt uansett er mindre enn armen din ? Anonymous poster hash: bae69...6cf Enda en som aldri har vært borti stor kuk... Problemet er ikke at man ikke får på kondomet, men at det blir sittende for stramt, noe som hemmer blodtilstrømmingen og øker faren for sprekk. Større donger får du både på gratiskondomer.no og alle sexbutikker/kondomeri. Anonymous poster hash: 4c665...bc4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå