Gjest Walters Mandler Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Det har seg sånn at jeg trenger noen opplysninger fra de siste to ukers lokalaviser i Østfold og Vestfold, og jeg trenger dem i dag. Har du tilfeldigvis disse liggende og er villig til å hjelpe meg...? I såfall er jeg veldig takknemlig.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Gå på nett Anonymous poster hash: d96ad...5f0
Fionnuala Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Hvis de aktuelle lokalavisene har e-utgaver på nett, så kan du betale for tilgang på for eksempel en mnd, og da kan du sannsynligvis hente ut dagens avis for hvilken som helst dag.
Gjest Walters Mandler Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Gå på nett Anonymous poster hash: d96ad...5f0 Takk for tips, men det er allerede forsøkt, og det er dessverre ikke alt som legges ut på nett.
Gjest Walters Mandler Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Hvis de aktuelle lokalavisene har e-utgaver på nett, så kan du betale for tilgang på for eksempel en mnd, og da kan du sannsynligvis hente ut dagens avis for hvilken som helst dag. Kun fra og med i dag, dessverre.
Fionnuala Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Kun fra og med i dag, dessverre. Ah, det var synd. Hvis du ikke må ha det i dag, så kan du jo ta kontakt med selve lokalavisa, gjerne gå innom lokalene deres. Der vil de sikkert kunne hjelpe deg. Tviler på at du finner noen privatpersoner som har to ukers papiravis liggende, med mindre man er utrolig sløv så ryddes jo aviser unna rimelig fort.
Gjest Walters Mandler Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Skulle ønske alle var like treige med å levere papirsøpla som meg. Men ja, jeg har nok ikke annet valg enn å vente til i morgen. :/ Uansett, takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Du finner de jo på buyandread.com. Søk der. Anonymous poster hash: 242e2...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå