Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

For noen måneder siden ble det slutt med meg og eksen min, og nå er det en annen mann som skriver en del til meg og ønsker å treffe meg. Saken er at han nye var veldig ¨på¨ meg også mens jeg var i forhold med eksen min. Han var vennlig og hintet flere ganger at det hadde vært hyggelig å møtes, mens jeg selvfølgelig avviste han da jeg var i ett forhold.

Nå ett år etter er jeg singel, og klar for å date igjen. Han nye har holdt kontakten med meg fra jeg var i forhold, til jeg ble singel. Han er veldig kjekk, intelligent og virker veldig fornuftig (han drikker ikke så ofte, og trener en del).

Problemet er at jeg bare ikke klarer å legge fra meg en ussel tanke om at han kanskje ikke er så bra, i og med at han kontaktet meg så mye i mens jeg var i ett forhold? Det får meg til å tenke at han kanskje er en slik utrotype som ikke ser på et forhold som seriøst? Jeg var tross alt i et seriøst forhold med eksen, hvor vi hadde hus og det hele men likevel var han veldig på selv om jeg var i forhold.

Tenker dere noe negativt om en sånn mann?

Anonymous poster hash: d7f52...655
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe å samle på..next!

Anonymous poster hash: 3b200...ac1
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er enig med deg at han nok ikke har så høy moral iom at han prøvde seg på deg når du var i et forhold. Jeg ville skygget banen og fokusert på andre menn.

Endret av Tris
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ikke bare være slik at han likte meg så godt da, at han ikke klarte å ´´holde´´ seg fra å kontakte meg? Menn går vel ofte bare etter det dem vil ha?

TS

Skrevet

Det kan ikke bare være slik at han likte meg så godt da, at han ikke klarte å ´´holde´´ seg fra å kontakte meg? Menn går vel ofte bare etter det dem vil ha?

TS

En mann med god moral holder seg for god til å gjøre dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det handler om respekt. Da du var i forhold, så respekterte han ikke dette. Han typen her gjør som han vil og det som passer ham, han tar ikke hensyn - selv ikke til deg. Han mangler god moral. Uff, nei han her er det bare å gi opp med en gang :/

Anonymous poster hash: 40b5f...801
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er samme konsept som en mann som sjekker deg opp mens han er med en dame. Du kan si til deg selv at du er unntaket, men enden på visa er at han ikke respekterer monogame forhold.

Anonymous poster hash: 37ee6...bf2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker dere noe negativt om en sånn mann?

Nei. Jeg tenker at han hadde rett i at du kom til å bli singel.

Anonymous poster hash: a5ee3...d50

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å snu scenarioet her. Hvilke tanker hadde du hatt om en dame som hadde prøvd seg på typen din bak din rygg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Filler da :jolie: Jeg bare fatter ikke hvorfor han var så på mens jeg var i et forhold tidligere. Han er jo veldig kjekk, har god jobb, holder seg aktiv osv. og kunne lett fått en annen singel jente. Jeg tenkte at han kanskje bare var veldig interessert i spesielt meg da. Han presset forresten ikke på å møte meg, han bare kom med slike ¨jeg kan godt hjelpe deg med ......¨ ¨Hadde vært kjekt å truffet deg en dag :)¨ osv.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å snu scenarioet her. Hvilke tanker hadde du hatt om en dame som hadde prøvd seg på typen din bak din rygg?

Jeg hadde tenkt at hun var veldig forelsket i han, og prøvde å kapre han. Alt er lov i kjærlighetens navn? :fnise:

TS

AnonymBruker
Skrevet

Gjør som du vil ;) Man lærer så lenge man lever - kanskje det til og med skulle gå bra?

Skrevet

Bare vær obs på at han kan gå etter andre damer på samme vis, dersom du skulle innlede et forhold med han..

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier mannfolka her inne da? :) Hvorfor kontakter menn kvinner som er i ett forhold? Betyr det at de ikke ser på forhold som noe seriøst?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Filler da :jolie: Jeg bare fatter ikke hvorfor han var så på mens jeg var i et forhold tidligere.

TS

Han vil ha sex, og anser det som mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg unna opptatte damer. Det er faktisk ikke så vanskelig, selv om du skulle være dritdeilig ;) Jeg har flere attraktive venninner med type, og flere venner med lekkre damer. Det handler om respekt, og jeg kan love deg at hadde jeg vært eksen din og visst om denne typens gjentatte forsøk, så hadde jeg satt ham på plass!!

At han ikke gav seg mens du hadde type, forteller meg at du muligens allerede da var interessert. Du holdt det jo hemmelig for typen din ;)

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sex, og anser det som mulig.

Hvis han tror det så lider han av vrangforestillinger. :fnise:

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg unna opptatte damer. Det er faktisk ikke så vanskelig, selv om du skulle være dritdeilig ;) Jeg har flere attraktive venninner med type, og flere venner med lekkre damer. Det handler om respekt, og jeg kan love deg at hadde jeg vært eksen din og visst om denne typens gjentatte forsøk, så hadde jeg satt ham på plass!!

At han ikke gav seg mens du hadde type, forteller meg at du muligens allerede da var interessert. Du holdt det jo hemmelig for typen din ;)

Har ikke holdt det hemmelig for eksen min jeg? Han visste om han mens vi var sammen.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han tror det så lider han av vrangforestillinger. :fnise:

TS

Nå som du er interessert og vurderer å treffe ham til tross for at han tok kontakt mens i et forhold, så tyder det jo på at han ikke er helt på jordet.

Jenter som er villige til å date slike typer er ofte lettere å få til sengs.

Ikke noe frekt mot deg personlig, bare slik han, naturlig nok, tenker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...