Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan stiller du opp for venner som du vet er langt nede? Hva sier evt gjør du for å gi de en bedre hverdag?

Er det noen her som vil fortelle hbordan du vil at andre skal behandle deg når du er nede?

Anonymous poster hash: 7c2db...c1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare sier at jeg er der for dem om de vil prate. Tvinger meg ikke på.

Anonymous poster hash: ad33d...cf5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan stiller du opp for venner som du vet er langt nede? Hva sier evt gjør du for å gi de en bedre hverdag?

Er det noen her som vil fortelle hbordan du vil at andre skal behandle deg når du er nede?

Anonymous poster hash: 7c2db...c1a

Det har jeg gjort flere ganger. Tatt en kaffe, og bare vært tilstede. Latt vedkommende få prate selv.

Ringt og sagt at det er så deilig vær, så nå rsler vi oss en tur.Det løser opp i mye.

Invitert på et måltid med god mat, og prat

Anonymous poster hash: c18f5...2ab

Skrevet

Ikke slutt å invitere dem! Selv om de kanskje ikke orker betyr det mye å bli invitert.

Gå en tur sammen i godt vær, det bedrer humøret for de fleste, om enn midlertidig.

Jeg har ringt på døra til vedkommende bare for å spørre "er det noe du trenger hjelp til i dag? Trenger du noe på butikken? Vil du ta en kaffe og snakke litt?"

Av og til tar jeg med en blomst eller noe. Om ikke de orker selskap/å åpne døra setter jeg den på trappa og sender en SMS og informerer om at den står der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...