Gå til innhold

Kjedelig liv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns livet mitt er så kjedelig. Sove, spise og pisse. Det er vel alt jeg gjør egentlig. Jeg savner å ha en lidenskap, en glødende interesse, og venner å dele det med. Jeg er ufør pga en helsetilstand(sykdom) så det blir ingen jobb på meg. Min "jobb" består i å få rutiner i min hverdag, og i å lære meg å nyte livet.

Bortsett fra at jeg er ufør, er det ikke andre der ute som kjenner på det samme kjedelige livet som meg? Hva gjør du med ditt liv? Jeg trenger inspirasjon.

Anonymous poster hash: 39d1a...b8e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er du interessert i?

Gå ut i naturen, finn en klubb du kan bli med i, se etter en ny hobby, les gode bøker, bruk tid på å trene, lær deg å lage god mat?

Anonymous poster hash: 6e0d7...bfd

AnonymBruker
Skrevet

Mat kan jeg, gå i naturen gjør jeg når kroppen tillater det. Jeg kunne gjerne finne en ny hobby, men å omgås mennesker er vanskelig. Spesielt før jeg vet om jeg kan stole på de. Mange rynker på nesen når ordet ufør dukker opp i samtalen.

Skrevet

Prøv forening, organisasjon eller noe. Velg noe som er passelig interessant. Der er mange svært forskjellige mennesker bestandig, men alltid plass - og behov for - flere.

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags foreninger og organisasjoner?

AnonymBruker
Skrevet

Politikk er ganske ok å drive med.

Anonymous poster hash: 74b10...3f6
AnonymBruker
Skrevet

Nei politikk er et ikke tema for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...