Gå til innhold

Fått interesse for en mann, men kan ikke kontakte han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på jobb for en uke siden på et sted jeg kun jobber et par ganger i mnd(er student). Rett før jeg skulle stenge kom det en mannlig kunde inn. Han ble værende der en stund før han dro fordi vi plutselig begynte å snakke om alt mulig rart,- praten gikk veldig lett. Jeg merket at han gjorde en liten innsats for å ikke si noe feil, og han ble litt rød i ansiktet da jeg smilte til han. (Jeg gjorde ingen "innsats" for å flørte, bare var normalt hyggelig). Etter å ha vært der veldig lenge(15min, de fleste kunder er innom i ca 5 min) tok han meg i hånden og presenterte seg. "Det var hyggelig å møte deg," sa han, og fikk vite hva jeg het.

Da han hadde gått gikk det opp for meg at vi hadde igrunnen et ganske fint øyeblikk, og jeg merket jeg ble interessert i å vite mer om han. Jeg tror han likte meg, mtp. kroppsspråk osv.

Det som er så dumt, er at jeg tror det er liten sjans for at jeg får møtt han igjen, ettersom han ikke er en stamkunde jeg ser veldig ofte. Selv om jeg har kontaktinformasjonen hans(pga kundeforholdet) er det jo ganske uprofesjonelt av meg å skulle gjøre noe med det. What to do?

Anonymous poster hash: 08bf1...18c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han stikker innom igjen senere?

Selv om noen sikkert vil kalle det uprofesjonellt, så synes jeg du skal kontakte ham om du virkelig likte ham godt. Vi har bare ett liv og du vil sikkert angre senere om du ikke gjør det.

Anonymous poster hash: f7594...642
Skrevet

Hmm, vent litt å se om han kommer itlbake? Enig med kommentaren over. En forsitkig melding skader vel ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg syns det er dumt å la en evt. sjanse til å bli kjent med noen som er bra gå ifra meg. Jeg skal på jobb til helgen igjen. Hvis han ikke kommer innom da, så spørs det om jeg kanskje sender han en melding på fb. :)

ts

Skrevet

I krig og kjærlighet er alt lov!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg syns det er dumt å la en evt. sjanse til å bli kjent med noen som er bra gå ifra meg. Jeg skal på jobb til helgen igjen. Hvis han ikke kommer innom da, så spørs det om jeg kanskje sender han en melding på fb. :)

ts

Ikke gjør det! Vær så snill! Jeg er sikker på at jeg hadde freaket ut om noen gjorde dette mot meg, selv om jeg hadde likt personen veldig godt, men noe sånt hadde bare virket så desperat :( se om han kommer innom og spør om kontaktinformasjon da.

Anonymous poster hash: 79c48...dbf

• Liker 2
Skrevet

I krig og kjærlighet er alt lov!

Helt enig.

Jeg tror du bare vil angre dersom du ikke kontakter ham ts.

Har selv vært i lignende situasjoner et par ganger, og de har endt godt hver gang :)

Kan jo godt være han tenker at ballen ligger hos deg nå,dersom han vet at han har lagt igjen

kontaktinfo som gjør det mulig for deg å spore ham opp.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...