Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som etter flere år sammen fortsatt føler de har endt opp med den rette? Eller er du en av de som er delvis bitter når du ser andre par som du opplever som lykkelige, og da tenker over hva du selv kanskje har gått glipp av?

Anonymous poster hash: 6f3e7...f1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har endt opp med den rette: MEG! :nigo:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nope, etter 12 års samliv tar jeg mitt pikk-pakk å flytter fra han i løpet av sommeren.

Så kan han sitte her å være en egoistisk alkoholiker som sakte men sikkert mister kontakt med sine barn, familie og venner.

Anonymous poster hash: 39a36...368
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg hadde den rette, men var tydeligvis ikke god nok for han.

Jeg er bitter fordi jeg går glipp av å oppleve kjærlighet.

Anonymous poster hash: 428a9...571
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok ikke at det finnes 1 stk "The One", "Drømmemannen", en "Soul Mate". Jeg tror det finnes mange som man kan passe mer eller mindre godt sammen med. Jeg er uansett veldig fornøyd med mannen min, skulle dog ønske at jeg hadde møtt ham 5-6 år tidligere.

Anonymous poster hash: 63fb8...751
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg hadde den rette, men var tydeligvis ikke god nok for han.

Jeg er bitter fordi jeg går glipp av å oppleve kjærlighet.

Anonymous poster hash: 428a9...571

Hvorfor gråte over en mann når det finnes en hel verden av dem.

Han var nok ikke mr. right da, å du skal se drømmemannen finnes et sted der ute.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg ikke for å være ærlig.

Anonymous poster hash: 6c046...eae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og den rette passer ikke sammen som kjærester. Men vi er "den rette" med tanke på kjærlighet. Har kjent hverandre i ti år og har enda til gode å møte noen som det gnistrer med, på det nivået.

Så jeg har lært meg å skille "den rette" i kjærligheten og forhold.

Har møtt en som jeg kan bygge et liv sammen med, og har det trygt og godt.

Anonymous poster hash: 3cec1...712
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror, helt ærlig, at jeg har funnet den rette.

"Fant" ham mens jeg gikk på skole, og falt pladask. Over ti år senere har vi barn sammen, og skal endelig gifte oss.

Anonymous poster hash: 19c31...592

Skrevet

Absolutt! Snart 19 år siden vi kom sammen, og vi har det bra sammen ennå :) Har mange gode samtaler, oppdrar barna likt, og har sex minst annenhver dag ;)

Tror forøvrig alle har flere "den rette"

Skrevet

nei er ikke bitter på andre par. hvorfor skulle jeg være det? min ex var rett en gang i tida og jeg ser ikke på forholdet som bortkastet bare fordi det ble slutt etter noen år. vi hadde tross alt mange fine år sammen, hvor jeg også lærte mye om meg selv.

Skrevet

Absolutt! Snart 19 år siden vi kom sammen, og vi har det bra sammen ennå :) Har mange gode samtaler, oppdrar barna likt, og har sex minst annenhver dag ;)

Tror forøvrig alle har flere "den rette"

enig.

Skrevet

Hvorfor gråte over en mann når det finnes en hel verden av dem.

Han var nok ikke mr. right da, å du skal se drømmemannen finnes et sted der ute.

hvorfor gråte over en mann? eeeh, følelser? sorg? savn?

hvorfor grine når bikkja mi daua, det finnes jo så mange bikkjer. blir jo helt idiotisk å si!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og den rette passer ikke sammen som kjærester. Men vi er "den rette" med tanke på kjærlighet. Har kjent hverandre i ti år og har enda til gode å møte noen som det gnistrer med, på det nivået.

Så jeg har lært meg å skille "den rette" i kjærligheten og forhold.

Har møtt en som jeg kan bygge et liv sammen med, og har det trygt og godt.

Anonymous poster hash: 3cec1...712

Dette høres ut som min situasjon gitt. Eksen min som jeg har kjent i 10 år og hatt følelser for i 7 av disse årene, og han det samme for meg. Men han er liksom ikke den "trygge" og "voksne" sånn sett, men gud å gøy og bra vi har det sammen når vi er med hverandre. Også den "nyeste" eksen min, som jeg ahr vært sammen med i 3 år men nylig gjort det slutt med, føler jeg også har mistet det trygge og gode som jeg kan bygge familie med osv. En vanskelig situasjon å sitte i syns jeg, liker begge to veldig godt.

Anonymous poster hash: 88fb9...32c

Skrevet

Nei. Tror ikke på den rette. Mener at forhold må jobbes med for å fungere, og jeg har funnet en som er villig til å jobbe med meg for å få det til.

Det hørtes jo helt ansatt ut, men vi er veldig glade i hverandre og tiltrukket av hverandre. Men tror bare ikke det finnes noen som det aaaldri er problemer med :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...