AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Dater en mann for tiden, og tror jeg holder på å få følelser for han. Vi har kysset noen ganger, og jeg syns ikke han er så flink til å kysse. Han har ganske store lepper, kan det ha noe med saken å gjøre? Eller er det rett og slett noe han kan lære seg, og bli bedre til etterhvert? Er ikke det at han er dårlig, men kyssene er så kjedelige haha.. Noen som har noen erfaringer med dette? Anonymous poster hash: 65f2d...e40
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Lær han opp. Det har jeg gjort mange ganger, og de tar det utrolig fort Anonymous poster hash: 040c1...c26 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Ånei! jeg er dame og også ganske sikker på at jeg er en dårlig kysser Synes fort det blir sånn at jeg ikke får puste når man kysser, og må ha pauser. Også er det mange som er så "siklete", sånn at det renner spytt nedover munnen dems. Er heller absolutt ikke flink på tungekyss, tror jeg har en liten tunge? hahaha. Er heller ikke noe ålreit når man har dårlig ånde, eller mannen har dårlig ånde. Anonymous poster hash: 08521...4c4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Jeg er heller ikke flink til å kysse, men det er fordi jeg ikke har kysset eller blitt det. Anonymous poster hash: 5a02b...a3c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Jeg har fått høre at jeg er flink til å kysse men så har jeg så uuutrolig kort tunge så mine tungekyss blir ikke no' av! haha! Men dette lærer han hvis du sier det forsiktig, feks "ååh jeg elsker når du kysser akkorat SÅNN" eller noe lignende! Anonymous poster hash: 904bb...85e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Lær han opp. Det har jeg gjort mange ganger, og de tar det utrolig fort Anonymous poster hash: 040c1...c26 Hvordan kan jeg gjøre det? Er jo ikke det at han gjør noe galt, bruker ikke for mye tunge liksom eller noe sånt. Men kyssene er kjedelige, har ikke den spenningen som gjør at det kribler skikkelig i magen.Anonymous poster hash: 65f2d...e40
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Hvordan kan jeg gjøre det? Er jo ikke det at han gjør noe galt, bruker ikke for mye tunge liksom eller noe sånt. Men kyssene er kjedelige, har ikke den spenningen som gjør at det kribler skikkelig i magen.Anonymous poster hash: 65f2d...e40 Kanskje det er du som ikke har nok følelser for han generelt? Anonymous poster hash: 08521...4c4 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Kanskje det er du som ikke har nok følelser for han generelt? Anonymous poster hash: 08521...4c4 Det kan være eller. Ellers så er det bare å ta styringen. Det er det jeg har gjort. Jeg har aldri sagt noe, bare gjort sånn som jeg vil ha det Og de følger etter. Anonymous poster hash: 040c1...c26
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Lær han opp. Det har jeg gjort mange ganger, og de tar det utrolig fort Anonymous poster hash: 040c1...c26 Er ikke bestandig det er så fort gjort å lære de opp.... Har vært sammen med typen i 12 år nå, samboer i 10 og han er fortsatt en veldig dårlig kysser. Veldig stramme lepper, voldsom og kjører tunga rundt i munnen på meg som en hjulvisp. Så de siste par årene har jeg rett og slett prøvd å unngå hele kyssingen...Anonymous poster hash: 405fb...b65
Timza Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Er ikke bestandig det er så fort gjort å lære de opp.... Har vært sammen med typen i 12 år nå, samboer i 10 og han er fortsatt en veldig dårlig kysser. Veldig stramme lepper, voldsom og kjører tunga rundt i munnen på meg som en hjulvisp. Så de siste par årene har jeg rett og slett prøvd å unngå hele kyssingen...Anonymous poster hash: 405fb...b65 12 år? Kommunikasjon? 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 12 år? Kommunikasjon? Har virkelig prøvd! Maaaaange ganger! Men han glemmer like fort hver gang Anonymous poster hash: 405fb...b65
Timza Skrevet 27. april 2014 #12 Skrevet 27. april 2014 Har virkelig prøvd! Maaaaange ganger! Men han glemmer like fort hver gang Anonymous poster hash: 405fb...b65 Ja, da nevner du det hver gang han glemmer det, hvis ikke havner man jo tilbake til vanen igjen og blir der. Faker du orgasme også?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 En måte å "lære opp" på er jo å se inn i øynene hans, si at du liker veldig godt når dere kysser slik, og så viser du det. Bryr han seg nok, så vil han fokusere på å gjøre det på den måten fremover. Anonymous poster hash: 2b48f...c15
SiMa Skrevet 27. april 2014 #14 Skrevet 27. april 2014 Hvordan kan jeg gjøre det? Er jo ikke det at han gjør noe galt, bruker ikke for mye tunge liksom eller noe sånt. Men kyssene er kjedelige, har ikke den spenningen som gjør at det kribler skikkelig i magen.Anonymous poster hash: 65f2d...e40 Tenner du på han? 1
SiMa Skrevet 27. april 2014 #15 Skrevet 27. april 2014 Er ikke bestandig det er så fort gjort å lære de opp.... Har vært sammen med typen i 12 år nå, samboer i 10 og han er fortsatt en veldig dårlig kysser. Veldig stramme lepper, voldsom og kjører tunga rundt i munnen på meg som en hjulvisp. Så de siste par årene har jeg rett og slett prøvd å unngå hele kyssingen...Anonymous poster hash: 405fb...b65 Så kjedelig. Har du prøvd å peile ham inn på ting du liker? Skjønner hvis du synes det er vanskelig etter 12 år.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #16 Skrevet 27. april 2014 Veldig stramme lepper, voldsom og kjører tunga rundt i munnen på meg som en hjulvisp.Anonymous poster hash: 405fb...b65 Hahahahaha!!! Ja, hva er det med enkelte menn? Noen har fått det for seg at det er digg å stikke tunga så langt inn som mulig og sikle rundt med masse spytt, fysj! Og de prøver å rotere rundt så fort at man detter helt av, og bare vil puste! haha! Anonymous poster hash: 08521...4c4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Kanskje det er du som ikke har nok følelser for han generelt?Anonymous poster hash: 08521...4c4 Kanskje? Det er nok mulig, men kjenner han ikke godt nok til å bli ordentlig forelska i han enda.. Tenker på han hele tiden, blir glad når jeg får en melding fra ham og jeg blir nervøs i nærheten av han. Så det er jo spenning i det, men jeg føler bare kyssene er så ensformige.. Har prøvd å føre på andre måter, men han fortsetter bare på samme vis.Anonymous poster hash: 65f2d...e40
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #18 Skrevet 28. april 2014 Noen menn er vanskelig å "opplære"... Noen går det faktisk ikke AN å lære noe. Husker han ene ville kysse med stramme lepper og stiv tunge, måtte stoppe opp hele tiden for å si "slapp av i leppene!". Etter date nr 4 orket jeg ikke mer og bare sa ifra om at jeg ikke trodde det ville bli oss. Beste er når man leker med hverandres lepper; småbiter, småsutter, kjenner med tunga og bare kjenner leppene utforske hverandre. At man ikke suger seg fast som en malle, men at man tar "litt avstand" og hellere pirrer hverandre. Det er synd at gutter flest ikke bryr seg like mye om å lære å kysse.. Er du flink nok kan du tenne dama di på mindre enn 5 min...! Jeg har kysset mange (mangfoldig flere enn jeg har hoppet i høya med), og jeg har på 17 år kun truffet 2 gutter som kunne kysse uten jeg måtte lære dem 1.0.1. Gutter med store/svære lepper ligger ikke helt på 1. plassen hos meg... Anonymous poster hash: 41116...35e 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #19 Skrevet 28. april 2014 Jeg unngår helst klining og kyssing med min date.. Han prøver for hardt, og han får MEG til å føle meg som en ekstreemt dårlig kysser, noe jeg faktisk ikke er Haha. Anonymous poster hash: e79a9...231
Version 2.0 Skrevet 28. april 2014 #20 Skrevet 28. april 2014 Det er faktisk bare noen som er dårlige kyssere og de blir søren meg ikke bedre uansett faen. Tror ikke det går veldig på teknikk men mer på at man klarer å lese signalene som blir motatt mens man kysser med noen andre. Har man ikke dette innabords så blir det kleint, teknisk og lite personlige kyss. DUMP HAN! Neida. Men dere trenger vel ikke å kysse så mye? Finnes jo plenty av andre ting som er ennå hyggeligere og mer intimt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå