Gå til innhold

Banshee

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt anbefalt den av så mange, men jeg sliter med å komme meg gjennom første episode. Jeg kan ikke fordra slossing, biljakt o.l. Tar serien seg opp etterhvert?

Anonymous poster hash: 14475...4c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har sett den?

Gjest Ciegus
Skrevet

Jeg elsker den, men elsket den fra første episode da. Men det er mye vold, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker den, men elsket den fra første episode da. Men det er mye vold, ja.

Takk for svar! Fokuserer den stort sett på vold? For slik jeg fikk den beskrevet handlet den hovedsakelig om psykologi.

Gjest Ciegus
Skrevet

Takk for svar! Fokuserer den stort sett på vold? For slik jeg fikk den beskrevet handlet den hovedsakelig om psykologi.

Ofte to sider av samme sak, men... ;) vil ikke akkurat beskrive serien som at den handler om psykologi da. Vold, kriminalitet og relasjoner er det det handler om.

Skrevet

Jeg har blitt anbefalt den av så mange, men jeg sliter med å komme meg gjennom første episode. Jeg kan ikke fordra slossing, biljakt o.l. Tar serien seg opp etterhvert?

Jeg har sett den. Det er en del vold og slåssing og så videre. Men sånn er jo all amerikansk krim. Masse effekter og action. Men jeg syns den var ganske bra, og er litt lei for at det ikke ser ut til at det kommer en tredje sesong. Jeg har iallfall ikke sett noe til at det er mer enn 2 sesonger.

Det er et ganske sterkt innslag av problematisering av relasjoner og psykologi i serien, men noe kammerspill er det altså ikke.

Da jeg så den, syntes jeg det var ganske spennende å se relasjonene mellom hovedpersonene bli avdekket og utvikle seg.

Gjest Ciegus
Skrevet

Jeg har sett den. Det er en del vold og slåssing og så videre. Men sånn er jo all amerikansk krim. Masse effekter og action. Men jeg syns den var ganske bra, og er litt lei for at det ikke ser ut til at det kommer en tredje sesong. Jeg har iallfall ikke sett noe til at det er mer enn 2 sesonger.

Det er et ganske sterkt innslag av problematisering av relasjoner og psykologi i serien, men noe kammerspill er det altså ikke.

Da jeg så den, syntes jeg det var ganske spennende å se relasjonene mellom hovedpersonene bli avdekket og utvikle seg.

Nå er jo sesong 2 ganske fersk, så det er vel derfor du bare finner 2 sesonger. ;) så vidt jeg vet er sesong 3 bekreftet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...