Gjest miora Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Jeg skal fylle ut selvangivelse for næringsdrivende, men kvalifiserer til å ikke fylle ut næringsoppgave. I fjor så det ut som dette: Da fylte jeg kun inn driftsinntekter og driftskostnader. Men i år ligger ikke det som lå der i fjor der lengre: Hva gjør jeg nå, siden jeg ikke skal fylle ut næringsoppgave? Jeg har tenkt det er en logisk løsning å inn næringsinntekter, men da kommer dette fram, og det siste forstår jeg ikke: Noen som kan hjelpe meg? Skulle helst bare funnet riktig sted for å fylle inn driftsinntekter og driftskostnader.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Den enkle er der, men jeg husker ikke helt hvordan man får den opp, og jeg har sendt den inn så jeg får ikke sjekket. Har du prøvd å klikke på næringsoppgave-taben, eller se etter i listen over alternative skjemaer du kan legge til? Det er en måned siden jeg gjorde det, men jeg husker jeg slet litt med å finne den selv. Anonymous poster hash: f590a...f93
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Hvis du søker på "rapportere inntekter uten næringsoppgave" på skatteetaten.no, er den øverste lenken en film som viser deg hvordan du går fram. Anonymous poster hash: e05f3...93b
Gjest miora Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Fant ut at jeg hadde tatt feil valg her: Var litt vanskelig å skjønne hvordan man endrer det her, så her er en liten veiledning: Gå på alle skjema og tjenester under hovedmenyen. Finn dette skjemaet, og trykk på ikonet/teksten. Du kommer da inn på en ny side, velg samme link igjen. Så kan du velge på nytt her! WOHO Og nå ligger valget i menyen igjen. Det eneste jeg er usikker på nå, er om jeg kan slette disse to? Som er hvor jeg har valgt feil.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Ja, du kan slette skjema du har gjort feil med og ikke sender inn. Anonymous poster hash: e05f3...93b
Gjest miora Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Ja, du kan slette skjema du har gjort feil med og ikke sender inn.Anonymous poster hash: e05f3...93b Takk for all hjelp! Hva man ikke kan finne ut av på KG, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå