Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener jeg har hørt en gang at hvis man bruker brunkrem/foundation/pudder i sol kan huden bli skjoldet? Dette er ikke tilfelle, er det?

Dere som bruker foundation/brunkrem/pudder ute når dere soler dere, bruker dere solkrem under? Eller skal man ikke bruke sminke på når man er i solen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

MÅ du absolutt bruke sminke i solen da? Jeg bruker aldri sminke i solen, da jeg er livredd for å få ujevn farge, evnt at fargen ikke trenger igjennom sminken.. Ser liksom ikke vitsen.

Anonymous poster hash: 81a6a...1e0
Skrevet (endret)

Jeg bruker aldri sminke på huden i solen. De fleste foundation/pudder/rouge inneholder solfaktor og parfyme, som vil føre til skjoldete farge. Skal jeg være en del ute i settinger der det er naturlig med sminke, legger jeg alltid et godt lag med høy faktor under sminken.

Endret av Athene
Skrevet

MÅ du absolutt bruke sminke i solen da? Jeg bruker aldri sminke i solen, da jeg er livredd for å få ujevn farge, evnt at fargen ikke trenger igjennom sminken.. Ser liksom ikke vitsen.

Anonymous poster hash: 81a6a...1e0

Nei, jeg pleier igrunnen aldri å gjøre det når jeg soler meg. Men noen ganger ellers i besøk som er utendørs i fint solskinnsvær.

Jeg bruker aldri sminke på huden i solen. De fleste foundation/pudder/rouge inneholder solfaktor og parfyme, som vil føre til skjoldete farge. Skal jeg være en del ute i settinger der det er naturlig med sminke, legger jeg alltid et godt lag med høy faktor under sminken.

Ja, det var jo smart !

Skrevet

Da jeg var 18-19 hendte det at jeg tok sol med sminke. Huden ble ikke skjoldete men den blir jo ikke særlig brun heller. Skjønne ikke helt hvorfor jeg lot vær å fjerne sminken, jeg ta jo først og fremst solarium for å bli brun i ansiktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...