Berit Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Mener jeg har hørt en gang at hvis man bruker brunkrem/foundation/pudder i sol kan huden bli skjoldet? Dette er ikke tilfelle, er det? Dere som bruker foundation/brunkrem/pudder ute når dere soler dere, bruker dere solkrem under? Eller skal man ikke bruke sminke på når man er i solen?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 MÅ du absolutt bruke sminke i solen da? Jeg bruker aldri sminke i solen, da jeg er livredd for å få ujevn farge, evnt at fargen ikke trenger igjennom sminken.. Ser liksom ikke vitsen. Anonymous poster hash: 81a6a...1e0
Athene Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 (endret) Jeg bruker aldri sminke på huden i solen. De fleste foundation/pudder/rouge inneholder solfaktor og parfyme, som vil føre til skjoldete farge. Skal jeg være en del ute i settinger der det er naturlig med sminke, legger jeg alltid et godt lag med høy faktor under sminken. Endret 27. april 2014 av Athene
Berit Skrevet 27. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2014 MÅ du absolutt bruke sminke i solen da? Jeg bruker aldri sminke i solen, da jeg er livredd for å få ujevn farge, evnt at fargen ikke trenger igjennom sminken.. Ser liksom ikke vitsen. Anonymous poster hash: 81a6a...1e0 Nei, jeg pleier igrunnen aldri å gjøre det når jeg soler meg. Men noen ganger ellers i besøk som er utendørs i fint solskinnsvær. Jeg bruker aldri sminke på huden i solen. De fleste foundation/pudder/rouge inneholder solfaktor og parfyme, som vil føre til skjoldete farge. Skal jeg være en del ute i settinger der det er naturlig med sminke, legger jeg alltid et godt lag med høy faktor under sminken. Ja, det var jo smart !
Djungelvrål Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Da jeg var 18-19 hendte det at jeg tok sol med sminke. Huden ble ikke skjoldete men den blir jo ikke særlig brun heller. Skjønne ikke helt hvorfor jeg lot vær å fjerne sminken, jeg ta jo først og fremst solarium for å bli brun i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå