Madelene B Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 (endret) http://www.aftenposten.no/amagasinet/Voksen-luksus-7544947.html#.U1zsT_l_svl Hm, er ikke dette litt tidlig? Burde de ikke heller ta en tur i hagen hvor de leker ballspill og dukkeleker? Jeg syns ikke at det skader på noen som helst måte å få neglelakk, prøve mammas leppestift når man er hjemme. Men ansiktsmasker og slikt? Endret 27. april 2014 av Madelene B 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Enig med deg. Det må da være hundre andre morsomme ting å finne på for tiåringer, og selv om mødrene hardnakket hevdet at det dreier seg om "velvære" og ikke skjønnhet så synes jeg det blir litt sprøtt...Anonymous poster hash: 868b9...065
Fionnuala Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Huff nei, syns det sender ut helt feil signal.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 http://www.aftenposten.no/amagasinet/Voksen-luksus-7544947.html#.U1zsT_l_svl Hm, er ikke dette litt tidlig? Burde de ikke heller ta en tur i hagen hvor de leker ballspill og dukkeleker? Jeg syns ikke at det skader på noen som helst måte å få neglelakk, prøve mammas leppestift når man er hjemme. Men ansiktsmasker og slikt? Det fins foreldre til alt. Galskap Anonymous poster hash: 687f3...d40
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Hvorfor ikke spa? Mye bedre enn at barna skal sitte med ipaden eller iphonen sin hele dagen!Anonymous poster hash: 18950...dc5 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Hvorfor ikke spa? Mye bedre enn at barna skal sitte med ipaden eller iphonen sin hele dagen!Anonymous poster hash: 18950...dc5 Så alternativet til SPA-bursdag er iPhonebursdag eller iPadbursdag, mener du? Det finnes ikke noen andre måter å lage en morsom bursdag på? (For ordens skyld er jeg helt enig i at mange barn bruker for mye tid foran skjermen, men hva det har med barnebursdager å gjøre fatter jeg ikke helt) Anonymous poster hash: 868b9...065 3
Gjest Hyssingen Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Hadde ikke noe imot boblebad/massasje/neglelakk-delen. Men sminke og ansiktsmaske o.l, dèt syns jeg er å gå for langt.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Burde vell gå fint:) *vel. Forresten, vet du egentlig hva du uttaler deg om her?Anonymous poster hash: 2ad6e...866 1
Missy1 Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 På Norefjell kan barn ned i tre-årsalderen feire spabursdag for 390 kroner pr. barn. SAY WHAAAAAT? :O 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 På Norefjell kan barn ned i tre-årsalderen feire spabursdag for 390 kroner pr. barn. SAY WHAAAAAT? :O Høres ut som ett bra tillbud!Anonymous poster hash: 18950...dc5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #14 Skrevet 27. april 2014 *vel.Anonymous poster hash: 2ad6e...866 Ferdig med alle norskstilene du skulle rette allerede, slik at du endelig fikk tid til å ta fram den røde pennen på nettet?Anonymous poster hash: 18950...dc5 3
Gjest Peanut Skrevet 27. april 2014 #15 Skrevet 27. april 2014 Egentlig så har jeg en litt sånn følelse av at det er mødre som ikke har kunnet gjøre sånt da de var små og så når de har fått døtre, så skal det virkelig gjøres. <_< Alle sånne barnebursdager hvor alt skal overgås den forrige...er vel knapt en sjel som hadde kommet til et sånt vanlig selskap lenger. >_<
Leanne Skrevet 27. april 2014 #16 Skrevet 27. april 2014 (endret) Jeg har selv tatt med mine barn på spa når vi har vært på ferie, boblebad og barnemassasje. De liker det, det roer dem ned og er avslappende. Men jeg kan ikke se for meg at en bursdag med flere 10åringer er så veldig rolig og avslappende når de er på spa... Dessuten liker jeg ikke ansiktsmaske og fokus på ren/fin hud. Min sønn har problemer med bena og fikk massasje hos fysioterapeut da han var mindre. Så når vi var i "syden" med bading, leking etc tok vi noen runder med massasje for å løsne muskulaturen, storesøster ville også, så da ble det en tradisjon med barnespa på ferie Endret 27. april 2014 av Leanne
Gjest Tris Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Egentlig syns jeg ikke ideen var så dum. Barn sitter altfor mye med hodet fullt av oppgaver og ulike krav de møter på skole og i samfunnet. Kan spa hjelpe med å holde balansen så burde alle innføre spatimer både hjemme og på ferier.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #18 Skrevet 27. april 2014 Selve ideen om avslapping, boblebad og massasje syns jeg ikke er så dum. Selv småbarna har hektiske hverdager med lange dager i barnehage/skole/SFO. Det er kjempedeilig å kunne slappe helt av i en slik setting da. Men jeg syns ikke noe om å bruke sminke, ansiktsmasker osv. Ungene har helt fin hud, og liker ikke tanken på å "forstyrre" med alt mulig rart allerede fra de er små. Og at de skal sminke seg og slikt syns jeg bør vente. Anonymous poster hash: e79ba...88e 1
outkast Skrevet 27. april 2014 #19 Skrevet 27. april 2014 Det med ansiktsmasker og sminke er bare for gøy, og for "spafeelingen", de synes sikkert det er stas. Skjønner ikke hvorfor det er noe å bekymre seg for, det er jo ikke slik at de trenger det eller bruker det til hverdags.
Rosalie Skrevet 27. april 2014 #20 Skrevet 27. april 2014 I alle dager... "En skal høre mye før øra detter av", heter det. Men nå kjenner jeg at de henger litt løst, gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå