AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Hvordan er hyttene og opplegget generelt?Anonymous poster hash: a5e36...45d
Missy1 Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Jeg var der på leirskole i 7klasse, men det er ganske lenge siden ettersom jeg nå er 26år gammel vet ikke om det har forrandret seg, men var kjempe fint da jeg var der. Bodde i "leiligheter" i rekkehus-lignende boliger, delte rom med 3andre. Vi var på båtturer, lærte å seile, fisket, så på krabber som var fisket tidligere osv. Husker ikke alt, men det var kjempe fint opplegg syns jeg
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Hvordan hyttene er vet jeg ikke. Men det jeg kan si etter at sønnen min var der for et par år siden er at det må ha vært kjempeflott opplegg og sted. Hele klassen kom hjem storfornøyde, de hadde opplevd utrolig mye og gjorde ting mer eller mindre hele tiden. Anonymous poster hash: ebc2a...7d6
Mb26 Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Ja, var der i 2007 på leirskole. Hyttene er helt ok. Er køyesenger, ett bad og er vel egentlig veldig standard, ikke veldig fint, men det er litt av sjarmen :-) opplegget er veldig mye basert på sjøliv, fiske og lære om havet. Jeg synes det var kjempe intressant! Husker deler av turen utrolig godt. Lærerikt og spennende :-) var på utflukter og på turer. Husker ikke så mye av hvordan maten var, men det betyr vel bare at den ikke var dårlig hvertfall!! :-)
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Helt greit. Litt merkelige folk. Anonymous poster hash: d863c...647
Somle Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 Var der i 7 klasse, noe som begynner å bli noen år siden. Jeg ville egentlig ikke bli med på turen, likte meg ikke i klassen i det hele tatt! Men jeg ble med, hadde det ganske kjekt! Mye båtturer, fisking og underholdning. :-) Hyttene var bra. Bodde 5 pers sammen, om jeg husker riktig. da hadde vi soverom, bad og en stue. Min første forelskelse var på denne turen. Haha :-)
Jolene Skrevet 28. april 2014 #8 Skrevet 28. april 2014 Var der for mange år siden. Kjedelig opplegg. Ville hjem hele uka for var så sliten av å aldri få ha noe fritid. Dersom man har interesse for sjøliv er det sikkert moro, jeg hata hele stedet og opplegget.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Fler?Anonymous poster hash: a5e36...45d
Gjest Cevita Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Var der i fjor. Elevene storkoste seg. Er varierende størrelse på hyttene, og helt greie bad. Mobiltelefonforbud. Fullt opplegg med matpakke alle dager, og kveldene brukes til å bli kjent med andre elever/skoler. Maten er også grei, som de fleste elevene liker. Vi var kjempeheldige med været :-) Det er bare å glede seg!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Har noen vært på hytta steinbiten?hvordan er det der?Anonymous poster hash: a5e36...45d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå