AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Vi gikk hjem fra bhg og da går vi en sti gjennom skogen. Denne stien har vi gått hver eneste dag siden hun begynte i barnehagen. En dag stoppet hun plutselig opp, livredd, begynte å skrike og ropte farlig farlig mens hun peker på gresset. For å komme oss videre, måtte jeg lede henne på siden av gresset, mens hun tippet på tå forsiktig! Dette var veldig snodig, for vi er friluftsmennesker og jenta vår har vært aktivt med på tur siden hun var baby! Er det noen forklaring på denne plutselige reddselen? Anonymous poster hash: dc5c3...1b0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Kanskje du kan spørre om hun har opplevd noe i barnehagen? Om et lite dyr har hoppet frem fra gresstusten og skremt henne? Anonymous poster hash: eaaeb...b09
strawberry Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Mulig hun har sett en kveps, bie eller hoggorm i barnehagen i skogen eller noe?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Min på snart 2 brant seg såvidt på brennesle i forrige uka. Nå er alt gress og liknende "au!?" Kan det være noe slikt?Anonymous poster hash: f04d1...3a1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Har ikke hoggorm så langt nord. Men det kan jo være en plutselig redsel for krypdyr ja. Barnehagen sier at de ikke har merket noe til det der.. Men det bedret seg etter noen dager med ''øving'' ute. Hun stopper og sier farlig, men det er ikke mye skriking nå lenger. Merkelige greier Jeg er forferdelig redd edderkopper og kan begynne å sippe når en kommer plutselig på. Kanskje jeg har påvirket på noe vis? Får prøve å være flinkere til å ikke reagere så kraftig når jeg ser en edderkopp Anonymous poster hash: dc5c3...1b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå