AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Jeg har funnet ut at jeg har begynt å bli ganske interessert i en kollega. Vi har det gøy sammen på jobben, og jeg merker at vi omgås mer enn andre på jobben. Men det er jo litt vanskelig å like en kollega, i hvertfall om det skulle gå galt og han ikke liker meg = dårlig stemning.... Så hvordan skal jeg forholde meg til han og finne ut om han også er interessert? Han kan virke litt småflørtene av og til, men det kan jo også være tilfeldig. Anonymous poster hash: 83e68...6e0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 ingen? Anonymous poster hash: 83e68...6e0
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Inviter han med på noe etter jobb, eventuelt fleip med han om at han må invitere deg ut, så får du se...Anonymous poster hash: ad1c2...a42
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Inviter han med på noe etter jobb, eventuelt fleip med han om at han må invitere deg ut, så får du se...Anonymous poster hash: ad1c2...a42 Husk at slike forhold på arbeidsplassen gjerne er asymmetriske, slik at du løper en høy risiko for å bli utnyttet. Dersom du får en karrieremessig gevinst av et seksuelt forhold til mannen, får du grunn til å anmelde ham og få ham straffet for sexkjøp. På mange arbeidsplasser vil slike relasjoner være ulovlige, da det vil medføre habilitetsproblemer. Anonymous poster hash: 848ba...b25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå