Gå til innhold

Hvilke billigmerker og produkter (husholdning) er du fornøyd med/ misfornøyd med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du f.eks prøvd Smart 365 vaskepulver, som selges hos Rimi?

Er det like bra som Omo Micro?

Tar det flekkene på samme måte som Omo Micro, Blenda o.l., uten at man behøver å bruke flekkfjerningsspray el.l før vask?

Det er fristende å prøve da dette merket er rimelig, men det hadde vært fint å høre deres erfaringer først.

På forhånd takk! :blomst:

Jeg har prøvd Smart 365 pulverkaffe og toalettpapir, og er superfornøyd med det.

Anonymous poster hash: 06a3d...3c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker First Price flytende håndsåpe. Synes faktisk den er bedre enn Lano, som jeg blir veldig tørr på hendene av. Dispenseren er også diger, så First Price-såpa varer faktisk en stund. Anbefales!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tørrmopper av ukjent merke på Ica, 15 stk for 10 kroner, i motsetning til Jif som gir meg 10 stk for 75 kroner. Genialt for meg med støvallergi som bør rengjøre hver dag :)

Anonymous poster hash: 6d65e...250
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker First Price flytende håndsåpe. Synes faktisk den er bedre enn Lano, som jeg blir veldig tørr på hendene av. Dispenseren er også diger, så First Price-såpa varer faktisk en stund. Anbefales!

Takk for svært godt og nyttig tips og anbefaling! :blomst:

Inneholder First Price flytende håndsåpe lite eller ingen parfyme, ettersom du har så god erfaring med den?

Tørrmopper av ukjent merke på Ica, 15 stk for 10 kroner, i motsetning til Jif som gir meg 10 stk for 75 kroner. Genialt for meg med støvallergi som bør rengjøre hver dag :)

Anonymous poster hash: 6d65e...250

Takk for genialt tips som gir mulighet til å spare mye! :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Rema sin Soft Style håndsåpe er min favoritt. Stor flaske, mild og veldig billig.

Anonymous poster hash: 53850...c53

AnonymBruker
Skrevet

Det vi bruker av billigprodukter er tørrmopper, klorin, salmiakk, mikrofiberkluter, kjøkkenkluter, coops skyllemiddel- anglamark(?)- det er værtfall luktfritt, tørkeruller, toalettpapir (storsekker fra Rema), svamper og oppvaskbørster

Bruker ikke klesvaskemiddel, såpe, og rengjøringsmiddler siden jeg "må" ha middler med rett lukt :fnise:

På jobb bruker vi oppvaskmaskinmiddel fra Coop X-tra, funker fint der, men har ikke prøvd det hjemme.

Er ikke fornøyd med glass vaske sprayen fra Xtra.

Anonymous poster hash: 45d94...b98
Skrevet (endret)

Jeg kjøper alltid billigste variant av brødposer, bakepapir og aluminiumsfolie. Brødposene fra ICA var jeg veldig fornøyd med, men vår ICA ble lagt ned for en stund siden. :(

Dessuten hadde de veldig behagelig dopapir, og god pesto og musli!

Endret av Sunshine
AnonymBruker
Skrevet

Det vi bruker av billigprodukter er tørrmopper, klorin, salmiakk, mikrofiberkluter, kjøkkenkluter, coops skyllemiddel- anglamark(?)- det er værtfall luktfritt, tørkeruller, toalettpapir (storsekker fra Rema), svamper og oppvaskbørster

Bruker ikke klesvaskemiddel, såpe, og rengjøringsmiddler siden jeg "må" ha middler med rett lukt :fnise:

På jobb bruker vi oppvaskmaskinmiddel fra Coop X-tra, funker fint der, men har ikke prøvd det hjemme.

Er ikke fornøyd med glass vaske sprayen fra Xtra.

Anonymous poster hash: 45d94...b98

Jeg har mange av de samme erfaringene m Jeg kjøper også storsekkene med toqlettpapir på Rema (billig og behagelig;-)), og jeg liker heller ikke den glassvaskesprayen fra xtra. Den etterlater striper, og jeg syns den tiltrekker støv.

Anonymous poster hash: 53850...c53

Skrevet

Takk for svært godt og nyttig tips og anbefaling! :blomst:

Inneholder First Price flytende håndsåpe lite eller ingen parfyme, ettersom du har så god erfaring med den?

Takk for genialt tips som gir mulighet til å spare mye! :blomst:

Den lukter såpe, så den inneholder nok det.

Aner ikke hva det er med den, men kanskje såpen i Lano er sterkere eller annerledes på noe vis.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode tips! :blomst:

Gjest KrissyHart
Skrevet

denne er jeg helt enig i. billig såpe full av sls osv men den tørker ikke ut hendene mine for det.

AnonymBruker
Skrevet

Den lukter såpe, så den inneholder nok det.

Aner ikke hva det er med den, men kanskje såpen i Lano er sterkere eller annerledes på noe vis.

Hvilke butikkjeder fører First Price flytende håndsåpe?

vet du om Bunnpris og/ eller Rimi gjør det?

AnonymBruker
Skrevet

Kiwi iallefall, og trooor bunnpris også har first price.

Anonymous poster hash: 4241e...f2c

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kan tipse om godt tilbud på Blenda eller Omo Micro?

AnonymBruker
Skrevet

Fant også ut at KIWI har den til kr 6,90! :)

6,90 for 1/2 liter håndsåpe! :wow:

Skrevet

Jeg kjøper mye vaskeartikler på Europris.

Kluter, mopper, grønnsåpe, salmiakk, oppvaskmiddel, håndsåpe, oppvaskbørster, svamper osv kjøper jeg der. Sånt som vaskemiddel til tøy og vaskeartikler til "finere" ting som vindusvask, oppvaskmaskinpulver, skyllemiddel, shampoo, balsam og kroppssåpe osv kjøper jeg alltid kjente merker og helst på tilbud.

Skrevet

Har en flaske First Price oppvasksåpe som ALDRI kommer til å bli tom, dårligste jeg har vært borti. Ingenting som blir rent hvis jeg prøver å vaske med den.

Men generelt synes jeg at billigproduktene er omtrent like bra som standardproduktene, og noen er store favoritter (feks. elsker jeg pastasausen og Crunchy Müsli'en til Rema 1000).

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper klorin på Europris, og kjøper gjerne firstprice kluter, svamper og tørrmopper.

Jeg forsøkte billigmerker til vinduspuss o.l, men det ble skjolder, så der gikk jeg raskt tilbake til en liten blanding salo og salmiakk (som forøvrig også er svært billig i lengden, og funker gull på mer enn bare vindu - funker gull på å vaske bildekkene før jeg setter dem bort, og virker godt på takvask og vask av hagemøbler!)

Anonymous poster hash: a4cd8...69e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...