Gå til innhold

Leie lokale barnebursdag Skedsmo.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi innser at vi bor for trangt til å ha hele klassen, eller engang bare alle guttene, til sønnen vår, og å finne et sted vi kan leie. Vi er ikke så kjent her, har søkt litt på nett uten å finne. Noen som har tips? Vi har ikke lyst til å ha lekelandbursdag eller annet dyrt som gjør at andre føler seg presset til å bruke mye penger på bursdager. Vi ønsker bare et enkelt lokale, egnet for barnelek, hvor vi kan ta med mat, kake og drikke selv. Noen som kjenner området og vet om steder som egner seg, og som er billige?

Anonymous poster hash: 8b686...df4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi innser at vi bor for trangt til å ha hele klassen, eller engang bare alle guttene, til sønnen vår, og å finne et sted vi kan leie. Vi er ikke så kjent her, har søkt litt på nett uten å finne. Noen som har tips? Vi har ikke lyst til å ha lekelandbursdag eller annet dyrt som gjør at andre føler seg presset til å bruke mye penger på bursdager. Vi ønsker bare et enkelt lokale, egnet for barnelek, hvor vi kan ta med mat, kake og drikke selv. Noen som kjenner området og vet om steder som egner seg, og som er billige?

Anonymous poster hash: 8b686...df4

Unnskyld for at jeg kupper tråden. Jeg har en som er så liten at vi ikke har begynt å tenke bursdager ennå, men deles virkelig regningen på sånne bursdager på gjestene? Jeg trodde at sånne bursdager ble betalt av den som inviterte?

Anonymous poster hash: c3ab9...845

Skrevet

Har du hørt med skolen? Vi har flere ganger lånt sfo lokale og gymsalen på vår skole i forbindelse med barnesbursdager når hele klassen skal inviteres (har hatt disco bursdag, halloween bursdag osv.) Da har vi ikke betalt noe, men sørget for å rydde og vaske selvsagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...