Gjest Bertine Skrevet 10. juni 2004 #1 Skrevet 10. juni 2004 vi skal ut å legge ut bryllupslister på tilbords og på glassmagasinet. vi trenger alt(!) til bryllupet. har dere forslag til ting vi kan ha på listen på disse to butikkene.. -jeg tenker på hvilket middagservice som ikke er fordyrt, slik at vi får endel av det, men samtidig må det være litt fint- - kaffe service(har tenkt litt på marta service men det er så dyrt) -skåler(både pynte skåler og dessert skåler) -vaser.. osv... jeg har ikke peiling på hva vi trenger!!! og går det ann å legge ønskeliste på expert??
Holly Hobbie Skrevet 10. juni 2004 #2 Skrevet 10. juni 2004 Vel, vaar liste ser hvertfall slik ut: servise - Nature fra Wedgwood (ganske dyrt, men ikke svinedyrt - skal brukes til hverdags og "halv-fest" - vi har allerede et ungarsk, haandlaget servise til pent som vi har arvet), diverse vinglass, linservietter, fotoalbum, digitalt kamera, juice-maskin, salatbolle- og bestikk i tre, fondue-sett og noe mer jeg ikke husker naa. Tenk litt paa det og skriv opp hva dere kan tenke dere paa en huskeliste, saa kommer du nok paa flere ting etter hvert! Lykke til!
AugustBrud'04 Skrevet 10. juni 2004 #3 Skrevet 10. juni 2004 Vi driver også med dette om dagen... Vi har gått et par ettermiddager og kikket sammen for å finne ut hva vi liker og ønsker å spare på - det kan anbefales! Mange fine serviser å velge mellom, men ikke så lett å anbefale for smaken er jo så forskjellig. (selv liker jeg godt et servise som heter Vieux Luxembourg - men som sagt er smaken delt som baken, så gå å titt er min oppfordring!) Er ikke sikker på om man kan legge ønskeliste på Expert, men hva med å ønske seg gavekort derfra? (det tror jeg nok de har) Lykke til da
Martha Stewart Skrevet 10. juni 2004 #4 Skrevet 10. juni 2004 - Servise, som du har nevnt (helst uten gull- eller sølvkant, slik at du kan bruke det i mikrobølgeovn/oppvask og at det holder seg pent lenge - Stålbestikk som kan vaskes i oppvaskmaskin - Kvalitetskjøkkenkniver (ofte dyrt å kjøpe selv). - Glass og karafler - Duker, sengetøy - Kjøkkenmaskiner og andre elektriske apparater som dere trenger (Kitchenaid kjøkkenmaskin og blender er populære blant brudepar!)
rutti Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 vi ønsker oss service (det blir enten sterling eller platium), glass fra hadeland (lord) og bestikk hardanger (ramona)
Minerva Grey Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 Vi ønsker oss ikke servise og bestikk, derimot har vi ønsket oss - ordentlige kniver - brødrister - toastjern - kaffekvern & -kanne - ildfaste former Skal legge til et par ting - vannkoker, blant annet. Ellers har vi mye av det vi trenger, vanskelig å sette opp lister. (Vi ønsker oss også en del pc-deler, og pengegaver til konto satt av til Tempurmadrass og bryllupsreise.)
linky Skrevet 19. april 2005 #7 Skrevet 19. april 2005 vi ønsker oss service (det blir enten sterling eller platium)' date=' glass fra hadeland (lord) og bestikk hardanger (ramona)[/quote'] Vi har også satt opp Ramona bestikk på lista. det er fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå