Leopanter Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Dette er sikkert ikke den første posten om emnet, akkurat, men jeg spør nå allikevel: Har dere en virkelig god pudderfoundation å anbefale? Til daglig bruker jeg Glominerals glopressed pudderfoundation, men synes egentlig denne dekker litt for lite, siden jeg plages med litt rødhet og små urenheter her og der. Ellers er jeg veldig fornøyd med denne, for jeg synes at den matcher hudtonen min bra og at det er så lettvint og null kliss med pudderfoundation (i motsetning til flytende foundation). Dette er det jeg ønsker i en pudderfoundation: - God dekkeevne - Presset pudder - God match med hudtone (i mitt tilfelle lys hud med rødtone) På forhånd takk for tips! Forresten, jeg tar også gjerne imot råd om hvordan man får et best mulig resultat ved bruk av pudderfoundation
vimsefrøken Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Jeg bruker forskjellige flytende og pudderfoundation alt etter hvordan finish og dekkevne jeg ønsker de forskjellige dagene, og må si at Glo Minerals Pressed base er jo den jeg går for de dagene jeg virkelig ønsker god dekkeevne, så denne dekker jo faktisk veldig godt. Andre dager bruker jeg Terre D`oc mineralfoundation eller flytende. Hvis du ikke syns Glo Minerals pressed base dekker bra nok så lurer jeg litt på hvordan du påfører denne? Selv bruker jeg Sigma F82 eller Sigma F80 og med disse kostene får jeg en fantastisk dekkeevne med pressed base, nå om vår/sommer-mnd syns jeg faktisk den gir litt for god dekkeevne.
Leopanter Skrevet 27. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2014 (endret) Du, jeg bruker bare en kabukibørste fra Everyday Minerals, jeg, med dagkremen min som base. Pleier ikke å bruke primer eller noe sånt. Påfører i sirkler og flere lette lag på problemområdene (hake og tinninger), mens jeg legger flere lette lag i strøk og ikke sirkler ellers. Bruker pudderconcealeren til Glominerals på urenheter/flekker som fortsatt synes, og denne liker jeg ganske godt. Det er bare det at jeg ikke synes at foundationen dekker generell rødhet og ujevnheter godt nok. Det er jo litt merkelig, for jeg har ikke en hud som er nevneverdig dårlig, vil jeg påstå. Kanskje jeg påfører foundationen feil, ja? Endret 27. april 2014 av Leopanter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå