AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Jeg skal male stua og ønsker meg en lun farge. Stua er stor, men ikke stor nok til en mørk farge som feks marrakesh. Det er to store og to små vinduer, så det er nok av lys der. Noen forslag til fargevalg? Jeg er glad i bruntoner uten for mye grønt Anonymous poster hash: 3a21b...cc9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Hva med muskatnøtt? Den er vel hakket mørkere enn marrakesh igjen? Den ser sånn ut på bilder i alle fall. Anonymous poster hash: 3a21b...cc9
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Den er vel hakket mørkere enn marrakesh igjen? Den ser sånn ut på bilder i alle fall.Anonymous poster hash: 3a21b...cc9 Jeg synes den ser rødere ut.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Å se farger på en pc-skjerm er umulig. Jeg anbefaler selv olivensåpe fra flugger. Det er en gråbrun farge. Husk å ta hensyn til hvilken hvitfarve du har på listverk og tak Anonymous poster hash: a2901...b4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå