Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. juni 2004 #1 Skrevet 10. juni 2004 Siden jeg bestilte det i November i fjor, har de gått opp fra 850 kbps til 1200 kbps og beholdt samme pris. Jeg digger dem
Grooo Skrevet 10. juni 2004 #3 Skrevet 10. juni 2004 Jepp, vi snakket også om det på vei til jobb i dag. Har hatt dem i to år, og har økt fra 1000 til 1700 eller hva det nå var... Er mannen som kan disse tallene, jeg bare vet at regningen fremdeles er lik jeg *ler*
opa| Skrevet 11. juni 2004 #4 Skrevet 11. juni 2004 Er veldig fornøyd med at NGT har satt om hastigheten fra 1000 til 1700 i den perioden jeg har vært kunde uten å sette opp prisen. De er veldig gode når det gjelder pris/hastighet. Men... Kan ikke si jeg er like fornøyd med service. Jeg har vært kunde i snart 2 år nå. Det var veldig mye rot med oppkoblingen min i beynnelsen. Når den endelig kom i orden, så ble jeg ved en feiltagelse meldti inn i en hjemmekontorgruppe som gjorde at jeg fikk tilgang på serveren på jobben. Kjekt, men det kosta jo selvsagt penger, og hver gang månedsreginga kom, så kom dette tillegget med. Ringte selvsagt inn hver måned, og ble lovt bot og bedrng, men nei da. Det tok faktisk et HELT ÅR får de fikk rydda opp. Helt utrolig. Det er vel sånn at hvis man først er litt uheldig, så slår det virkelig ut. Har snakket med en del andre folk som overhode ikke har hatt problemer med de, og har også hørt noen rykter om at kundeservice skal haforbedra seg kraftig. Har heldigvis ikke hatt behov for kundeservice i det siste, men håper eventuelle problemer i fremtiden løser seg litt raskere enn fakturaproblemet mitt
Gjest Devil's Spawn Skrevet 11. juni 2004 #5 Skrevet 11. juni 2004 Har hørt mye rart om supporten dems jeg også. Jeg har aldri fått bruk for det, så jeg er ikke den rett til å uttale meg om det.
Grooo Skrevet 11. juni 2004 #6 Skrevet 11. juni 2004 Var ett grusomt styr da vi bestilte og skulle få ting installert i alle fall, tok en evighet fra vi bestilte og til vi fikk noe. Og da de endelig bestemte seg for å komme var vi på ferie i Nederland, så det ble noen lange og dyre samtaler for å få rettet opp i alt rotet. Etterpå har jeg ikke hatt noen problemer, annet enn at de var min eneste kontakt som måtte ha papirer fra folkeregisteret tilsendt fra meg for å godta at jeg har skiftet etternavn, alle andre kundeforhold jeg har godtok at jeg sendte en mail med info om dette. Jeg har heller ikke fått lov til å skifte brukernavn fordi brukernavnet jeg har er mitt gamle etternavn, men det får man kanskje ikke andre steder heller? Kjedelig å ha både mail- og hjemmesideadresse med ett navn man ikke bruker lenger...
Arkana Skrevet 11. juni 2004 #7 Skrevet 11. juni 2004 Vi er også veldig fornøyde med NextGenTel. Fra vi bestilte og til vi kom oss på nettet tok det under 3 uker. Og vi har aldri hatt problemer på alle disse årene vi har brukt NGT. Vi har riktignok ikke hatt bruk for å kontakte support, så akkurat den delen kan jeg ikke uttale meg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå